هموار سازی مشکلات جوانان و ورزش با ارائه طرح های پژوهشی مفید امکان پذیر است

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در جلسه شورای پژوهش و آموزش گفت: هموار سازی مشکلات جوانان و ورزش با ارائه طرح های پژوهشی مفید و همکاری و همدلی امکان پذیر است

به گزارش خبرگزاری ایمنا محمدعلی پهناور شامگاه _چهارشنبه هشتم آذر_ در جلسه شورای پژوهش و آموزش اظهار کرد: هموار سازی راه جوانان در حوزه ورزش با ارائه طرح‌های پژوهشی مفید و همکاری و همدلی امکان پذیر بوده و امیدواریم در روزهای آینده با تجزیه و تحلیل طرح‌های پژوهشی قدم‌هایی مفیدی در جهت مرتفع سازی مشکلات جوانان و ورزش برداریم.

وی ادامه داد: به صورت کلی پژوهش باید در جهت حل مشکلات ورزش و جوانان باشد در غیر این صورت انجام پژوهش معنایی ندارد و باید کاربردی باشد تا اثرگذار شود و نحوه انجام آن را اساتید حوزه پژوهش باید مشخص کنند تا این طرح‌ها باعث حل مشکلات ورزش استان شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: با برگزاری دوره‌ای جلسات شورا در آینده تلاش خواهیم کرد تمامی طرح‌هایی که دراین شورا ارائه می‌شود و مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد و در جهت هموار کردن مسیر ورزش و جوانان استان، مفید واقع شود.

رضا بخشی مسئول مطالعات و پژوهش اداره کل رزش و جوانان استان اردبیل نیز گفت: از سال ۹۹ تاکنون از ۱۲ طرح استانی ،۱۶ طرح ابلاغی و ۴ پایان نامه تحصیلات تکمیلی و از یک رساله دکتری حمایت شده است و ۴ تفاهم نامه همکاری مشترک با دانشگاه محقق اردبیلی، دانشگاه آزاد اسلامی، سپاه و نیروی انتظامی منعقد شده است.

بخشی اضافه کرد: در بحث آموزش با مدنظر قرار دادن کیفیت گرایی تدریس دوره‌ها را ۷۰ درصد اساتید با مدرک دکتری و ۳۰ درصد را کارشناسی ارشد تشکیل داده‌اند.

وی افزود: تلاش کردیم با رفع تمرکز گرایی دوره‌های آموزشی را علاوه بر مرکز استان در شهرستان‌های پارس آباد، بیله سوار، خلخال، اصلاندوز و مشگین شهر نیز برگزار کنیم و برگزاری دوره‌های آموزشی توسط هیأت‌های ورزشی را نیز سامان دهیم که در بین هیأت‌ها، هیأت شنا و شیرجه و واترپولو استان با اخذ ۱۵ کد آموزشی و برگزاری دوره آموزشی درجه دو برای اولین بار در استان در حوزه آموزش پیشتاز است.

در پایان جلسه از تعدادی از فعالان حوزه ورزش استان اردبیل قدردانی و تقدیر شد.

کد خبر 708179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.