ایستگاه‌های شارژ وسایل نقلیه الکتریکی در سیدنی راه‌اندازی شد

با راه‌اندازی ایستگاه‌های شارژ وسایل نقلیه الکتریکی در شهر سیدنی، مسافران به وسایل نقلیه عمومی برقی مناسبی دسترسی خواهند داشت.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، شرکت حمل‌ونقل ایالت نیو ساوت ولز (New South Wales) در استرالیا اعلام کرده است که حداکثر ۵۰ ایستگاه شارژ وسایل نقلیه الکتریکی در مراکز اصلی حمل‌ونقل سدینی راه‌اندازی شده است، هدف از این کار ارائه وسایل نقلیه عمومی برقی مناسب برای مسافران است؛ ده‌ها شارژر سریع در ماه‌های آینده در مکان‌های مناسب برای مسافران مستقر خواهد شد.

شارژرهای یادشده گزینه شارژ ساده‌ای را در ایستگاه‌های قطار و دیگر مراکز به مسافران ارائه می‌دهد، راه‌اندازی ایستگاه‌های شارژ وسایل نقلیه عمومی الکتریکی باعث می‎شود افراد بیشتری تشویق شوند از وسایل نقلیه الکتریکی عمومی استفاده کنند و به آن‌ها دسترسی آسان‌تری داشته باشند.

ایستگاه‌های جدید راه‌اندازی شده شارژ رایگان هفت کیلووات ساعتی را برای وسایل نقلیه الکتریکی ارائه می‌دهد، تقریباً ۱۷ دقیقه طول می‌کشد تا این وسایل نقلیه به میزان یادشده شارژ شوند؛ زمانی که کاربران هفت کیلووات ساعت رایگان را مصرف کنند، هر کیلووات ساعت بعدی هزینه‌ای معادل ۰.۴۶ دلار خواهد داشت، همچنین برای وسایل نقلیه‌ای که به شارژر متصل هستند اما شارژ نمی‌شوند، هزینه‌ای معادل یک دلار در دقیقه اعمال می‌شود.

دولت ایالت نیو ساوت ولز (New South Wales) 250 هزار دلار برای مشارکت در این پروژه سرمایه‌گذاری کرده است، این سرمایه‌گذاری به تقویت وسایل نقلیه عمومی پایدار و مقرون‌به‌صرفه در منطقه کمک می‌کند.

کد خبر 708164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.