جنایت جنگی در نوار غزه باید متوقف و رساندن کمک‌ها تضمین شود

سازمان همکاری اسلامی امروز بر لزوم پایان نهایی جنایت های جنگی ارتش رژیم صهیونیستی و تضمین رساندن کمک ها به نوار غزه تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از رسانه‌های عربی، سازمان همکاری اسلامی امروز اعلام کرد: جامعه جهانی باید مسئولیت خود را برای توقف فوری تجاوز اسرائیل به غزه که جنایت جنگی است، همچنین اطمینان از ارسال کمک به نوار غزه بر عهده بگیرد.

این سازمان همچنین با نقشه‌های رژیم اسرائیل برای کوچاندن شهروندان فلسطین و پاکسازی قومی مردم فلسطین مخالفت و آن را رد کرد.

مقاومت فلسطین، در پاسخ به بیش از هفت دهه اشغالگری و تجاوز رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه و دیگر مناطق سرزمین‌های اشغالی، هفتم اکتبر (پانزدهم مهر) گذشته عملیات طوفان‌الاقصی را علیه این رژیم آغاز کرد. رژیم صهیونیستی مطابق معمول با قتل عام غیرنظامیان و بمباران مناطق مسکونی به عملیات رزمندگان مقاومت پاسخ داد. این رژیم در نهایت، شکست در عملیات خود برای آزادسازی اسرایش را پذیرفت و تسلیم مقاومت شد.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و رژیم اسرائیل با میانجیگری، پس از ۴۵ روز نبرد با آتش‌بس موقت و مبادله تعدادی از اسیران غیرنظامی دو طرف موافقت کردند.

کد خبر 708113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.