تلاش عطایی برای حفظ جایگاه نخست / گیتی‌پسند در یک قدمی صدرنشینی

هفته هشتم لیگ برتر والیبال با ۷ دیدار در شهرهای اردکان، تهران، اصفهان، گرگان، سیرجان، رفسنجان و گنبد پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته هشتم لیگ برتر والیبال امروز _چهارشنبه هشتم آذر_ با ۷ دیدار در شهرهای اردکان، تهران، اصفهان، گرگان، سیرجان، رفسنجان و گنبد پیگیری می‌شود.

تیم گیتی‌پسند در مهم‌ترین دیدار این هفته در ورزشگاه مخابرات میزبان شهداب یزد است تا شاهد جدال تیم‌های دوم و سوم جدول برای حفظ جایگاه باشیم؛ گیتیزن‌ها با ۶ پیروزی در جایگاه دوم قرار دارند و اگر برنده این دیدار شود شانس صعود به جایگاه نخست را دارند در طرف مقابل تیم شهداب مدافع قهرمانی با پنج پیروزی در جایگاه سوم است که با برتری در این بازی می‌تواند به رتبه دوم صعود و اختلاف خود را با صدر کم کند.

تیم فولاد سیرجان با هدایت بهروز عطایی امروز به صاف نیان الکترونیک خراسان می‌رود، تیم سیرجان با ۶ پیروزی و فقط یک امتیاز بیشتر نسبت به گیتی‌پسند در صدر جدول قرار دار و تیم نیان الکترونیک با ۳ پیروزی و ۴ شکست در رتبه هشتم قرار دارد، البته این تیم حریفی ساده برای رقبانش نبوده است و تیم‌های برای کسب پیروزی مقابل نیان به دردسر افتاده‌اند.

تیم سیرجان که در هفته هفتم مقابل تیم تازه لیگ برتری شده طبیعت اولین شکست خود را تجربه کرد، به دنبال کسب هفتمین پیروزی است تا جایگاه خود را در صدر حفظ کند.

تیم والیبال شهرداری ارومیه میهمان تیم پاس گرگان در سالن امام خمینی (ره) گرگان خواهد بود. شهرداری ارومیه با کسب دو برد در جایگاه سیزدهم و تیم پاس گرگان با کسب سه برد در جایگاه دهم جدول لیگ قرار دارد.

برنامه هفتم هشتم لیگ برتر:

چهارشنبه، هشتم آذر

ایفاسرام اردکان – پیکان تهران

اردکان، سالن آیت‌الله خاتمی

محمد حسین شفقی (نماینده سازمان لیگ)، مجید محسنی شوشتری (ناظر فنی و داوری)، داوود نافعی (داور اول) و مهرداد شوشتری (داور دوم)

سایپا تهران – چادرملو اردکان

تهران، سالن فدراسیون والیبال

حمید حق‌بین (نماینده سازمان لیگ)، اسماعیل صباغ (ناظر فنی و داوری)، علیرضا قریب (داور اول) و ابراهیم فیروزی (داور دوم)

گیتی‌پسند اصفهان – شهداب یزد

اصفهان، سالن مخابرات

حسین پورکاشیان (حسین پورکاشیان)، محمد شامیری (ناظر فنی و داوری)، مهدی نویدی‌نو (داور اول) و میثم پارسه (داور دوم)

پاس گرگان – شهرداری ارومیه

گرگان، سالن امام خمینی (ره)

احمد دامغانی‌نژاد (نماینده سازمان لیگ)، بهروز جعفری (ناظر فنی و داوری)، قادر صادقی (داور اول) و مرتضی حسن علایی (داور دوم)

فولاد سیرجان ایرانیان – نیان الکترونیک مشهد

سیرجان، سالن شهید سلیمانی

محمد حسن خوشدل (نماینده سازمان لیگ)، محمد ابراهیم‌زاده (ناظر فنی و داوری)، کیوان عابدزاده (داور اول) و علیرضا پوردهقان (داور دوم)

مس رفسنجان – هورسان رامسر

رفسنجان، سالن ۹ دی

ابراهیم محبوب عشقدوست (نماینده سازمان لیگ)، شهباز صدری (ناظر فنی و داوری)، امید فولادی‌وندا (داور اول) و وحید خراسانی (داور دوم)

شهرداری گنبدکاووس – طبیعت

گنبد، سالن المپیک

خلیل یگانه‌مجد (نماینده سازمان لیگ)، احمد بندری (ناظر فنی و داوری)، مسعود ذوقی (داور اول) و مجتبی بیداریان (داور دوم)

کد خبر 708010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.