نبود سالن مناسب برای اجرای نمایش در کلانشهر تبریز

کارگردان نمایش دروغ گفت: سالن مناسب جهت اجرای نمایش در تبریز وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، فرزین ریحانی‌راد عصر امروز _سه‌شنبه هفتم آذر_ در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران با اشاره به اجرای نمایش دروغ در تبریز اظهار کرد: نمایش دروغ پس از گذراندن پروسه و چالش‌های متعدد و با تمام سختی‌ها به مرحله اجرا رسیده است.

وی افزود: این نمایش با موضوع حقیقت و دروغ برای مخاطب چالش‌های مختلفی ایجاد می‌کند و این سوال در ذهن مخاطب تداعی می‌شود که آیا چگونه می‌توان در شرایط بحرانی تصمیم‌گیری کند.

کارگردان نمایش دروغ در ادامه با بیان اینکه این نمایش برای رده‌های سنی کودکان و نوجوانان مناسب نیست، اذعان کرد: دروغ در هر زمان و مکانی به عنوان یکی از چالش‌های مهم بشریت است که در این نمایش به صورت ویژه پرداخت می‌شود.

وی در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه سالن اجرا در تبریز وجود ندارد، تصریح کرد: با وجود اینکه در سال‌های اخیر به تعداد هنرمندان و دانش‌آموختگان هنر در تبریز اضافه شده است اما نه تنها امکانات و تجهیزات افزایش نیافته بلکه فعالیت سالن‌های نمایش از جمله مجتمع فرهنگی ۲۹ بهمن تبریز نامعلوم است.

ریحانی راد در ادامه افزود: پلاتوی تازه تأسیس پردیس سینمایی ۲۹ بهمن نیز امکانات نوری ندارد و اتاق فرمان نیز تجهیز نیست و عمق صحنه نیز مخصوص نفر تک‌نفره است.

در ادامه این نشست، تهیه کننده نمایش دروغ با بیان اینکه باید با توسل به هنر نگرش مثبت به بدنه جامعه تزریق کرد، اظهار کرد: صحنه نمایش بهترین مکان برای تزریق نگرش‌های مثبت به جامعه است.

علی مراتبی در ادامه افزود: در حوزه تئاتر بحث اقتصادی و دیدگاه اقتصادی مطرح نیست و نمی‌توان انتظار نتیجه اقتصادی مثبت داشت بلکه برای ما تکلیفی مهم‌تر از حمایت از این رشته هنری نیست.

کد خبر 707889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.