جابه‌جایی بیش از ۱.۵ میلیون مسافر در کردستان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کردستان گفت: طی هشت ماه سال جاری یک میلیون و ۶۶۰ هزار مسافر از طریق مبادی استان کردستان جابه‌جا شده‌اند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۹.۷ درصدی را نشان می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، فرزاد حسنی امروز _سه‌شنبه هفتم آذر_ در جمع خبرنگاران استان کردستان اظهار کرد: طی هشت ماه سال جاری یک میلیون و ۶۶۰ هزار مسافر از طریق مبادی استان جابه‌جا شده‌اند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۹.۷ درصدی را نشان می‌دهد.

وی افزود: این تعداد مسافر در قالب ۲۹۴ هزار و ۸۷۹ سفر جابه‌جا شده‌اند که این میزان نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶.۷ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کردستان ادامه داد: سال جاری ۶۷۹ هزار و ۹۹۰ نفر از مسافران استان در قالب ۱۸۸ هزار و ۶۲۲ سفر از طریق ناوگان سواری جابه‌جا شده‌اند که در این بخش با رشد ۹.۷ درصدی در حوزه مسافر و ۶.۷ درصدی در حوزه سفر مواجه بودیم.

حسنی اضافه کرد: طی مدت مذکور ۵۳۱ هزار و ۲۷۴ نفر مسافر در قالب ۷۹ هزار و ۲۷۴ سفر از طریق ناوگان مینی‌بوس جابه‌جا شدند که به ترتیب با رشد ۴.۲ درصدی در بخش مسافر و رشد ۳۹ درصدی در بخش سفر با مینی‌بوس، روبه‌رو بودیم.

وی خاطرنشان کرد: ۴۴۸ هزار و ۸۷۶ مسافر نیز سال جاری در قالب ۲۶ هزار و ۹۸۳ سفر با اتوبوس جابه‌جا شده‌اند که در این بخش از نظر تعداد مسافر ۱۱ درصد رشد و از نظر تعداد سفر یک درصد کاهش داشتیم.

کد خبر 707827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.