استمهال ۸۰درصد بدهی شالیکاران مازندرانی/  هیچ استانی بدون آرد نخواهد بود

وزیر اقتصاد و دارایی با اشاره به اینکه در طی روزهای آینده از طریق بانک کشاورزی، استمهال ۸۰درصد بدهی‌های کشاورزان مازندرانی به ویژه باغداران و برنجکاران ابلاغ می‌شود، گفت: فاینانس مربوط به تامین اعتبار ساخت نیروگاه مازندران نیز پس از چهار سال در روزهای آتی انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، احسان خاندوزی امروز_ دوشنبه ششم آذر_ در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استانداری مازندران با اشاره به اینکه در یکی دو روز آینده، ابلاغیه‌ای از سوی بانک کشاورزی به مازندران ارسال می‌شود، اظهار کرد: براساس این ابلاغیه تا ۸۰ درصد بدهی‌های کشاورزان مازندرانی به ویژه دو قشر برنج کاران و باغداران استان استمهال شده و به زمانی که کشاورزان توان بازپرداخت داشته باشند موکول می‌شود.

وی از سرعت بخشیدن به پروژه آزادراه ساری قائم‌شهر نیز خبر داد و گفت: برای این منظور در هفته آینده مساله تفاهم‌نامه بانک ملی در این پروژه در کمیسیون اقتصادی دولت مصوب می‌شود تا بانک ملی بتواند تفاهم‌نامه‌های لازم را به انجام برساند.

خاندوزی با اشاره به اینکه یکی از طرح‌های زیرساختی استان که دو سه سالی معطل بود در حوزه نیروگاهی قرار دارد، افزود: این امر با طرف چینی رفع مساله شد و از ماه آینده پس از توقف چهار ساله، فایناس این پروژه در قالب گشایش ال سی به رقم ۱۷۵ میلیون یورو انجام می‌شود.

وی همچنین با اشاره به مساله کمبود آرد در استان مازندران نیز اظهار کرد: در مساله سامانه هوشمندسازی آرد کشور با توجه به مهمان‌پذیری مازندران، به هر میزانی که استان تقاضا داشته باشد شرکت بازرگانی دولتی موظف است تأمین آرد استان را انجام دهد و هیچ استانی بدون آرد نخواهد بود.

کد خبر 707545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.