خراسان شمالی میزبان ۶ شهید گمنام خواهد بود

استاندار خراسان شمالی گفت: طی سال جاری خراسان شمالی میزبان شش شهید گمنام خواهد بود، اما باید از اکنون برای ایجاد یادمان‌های این عزیزان برنامه‌ریزی کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمدرضا حسن نژاد امروز _دوشنبه ششم آذر_ در شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی اظهار کرد: دانش نامه دفاع مقدس خراسان شمالی باید زودتر تکمیل شود زیرا این کتاب می‌تواند نقش مهمی در تفکرات نوجوانان و جوانان داشته باشد.

وی با اشاره به آثار گران قیمت دفاع مقدس برای جمهوری اسلامی ایران، گفت: باید خاطرات و وقایع این دوران به خوبی جمع آوری و نگهداری شده و به مخاطبان نسل جدید ارائه شود.

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر لزوم پیشگیری از نابودی آثار دوران دفاع مقدس، گفت: هر دستگاه اجرایی به صورت اختصاصی باید وظیفه خود در این حوزه را اجرایی کند.

حسین نژاد با انتقاد از نیمه رها شدن یادمان‌های شهدای گمنام استان، بیان کرد: طی سال جاری خراسان شمالی میزبان شش شهید گمنام خواهد بود اما باید از اکنون برای ایجاد یادمان‌های این عزیزان برنامه ریزی کرد.

وی تاکید کرد: در این راستا صنایع وظیفه و مسئولیت اجتماعی داشته و شهرداری‌ها نیز باید با همراهی دستگاه‌های اجرایی به وظیفه خود عمل کنند.

کد خبر 707497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.