«بسیج لندن و پاریس» نشان‌دهنده صدور تفکر بسیجی در جهان است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: تفکر بسیجی هر جای مملکت و حتی جهان حاکم شد، موفقیت به‌دست آمد، چون بسیجی یار مردم، همراه مردم و برای مردم است.

حجت‌الاسلام رحمت‌الله صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به هفته بسیج درباره صدور تفکر بسیجی و تحقق آرمان امام خمینی (ره) اظهار کرد: تفکر بسیجی هر جای مملکت و حتی جهان حاکم شد، موفقیت به‌دست آمد، چون بسیجی یار مردم، همراه مردم و برای مردم است.

وی افزود: بعضی افراد که روحیه بسیجی ندارند، به جای اینکه یار مردم باشند، خاری در چشم مردم می‌شوند؛ به جای «با مردم» بودن «بر مردم» هستند و به جای اینکه به مردم خدمت کنند مردم را به خدمت خود می‌گیرند و فقط به منافع شخصی خود می‌اندیشند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان تصریح کرد: تفکر بسیجی می‌گوید اگر جنگ باشد، برای مردم می‌رویم، سینه سپر می‌کنیم و از کشور، مردم، ناموس و اسلام خود دفاع می‌کنیم.

وی ادامه داد: اگر سیل یا زلزله بیاید، اولین شخصی که وارد منطقه بحران‌زده می‌شود بسیجی و آخرین شخصی هم که از آن منطقه خارج می‌شود بسیجی است؛ در زمان شیوع کرونا هم بسیجیان در بیمارستان‌ها و غسالخانه‌ها با روحیه ایثار برای مردم کار کردند.

حجت‌الاسلام صادقی با اشاره به حوادث غزه اظهار کرد: امروز می‌بینیم که مردم غزه با تفکر بسیجی مقابل دنیای استکبار ایستاده‌اند؛ تفکر بسیجی به یمن، عراق، لبنان و سوریه و سایر نقاط جهان صادر شده است و اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند «بسیج لندن و پاریس» واقعیتی است که نشان می‌دهد تفکر بسیجی موجب شده است ملت‌ها در برابر دولت‌ها قرار گیرند.

وی اضافه کرد: در حوادث غزه تنها دولتمردانی که تفکر بسیجی نداشتند از این مردم حمایت نکردند، اما ملت‌های با تفکر بسیجی همه پای کار آمدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان در خصوص رسیدن به هشت میلیون جوان مؤمن انقلابی مد نظر مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: جوانان بسیجی برای رسیدن به این هدف باید سعی کنند برای بسیج، بسیجی جذب کنند و همه به‌خط شوند تا این هدف محقق شود.

کد خبر 706817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.