امروز فرهنگ و تفکر بسیجی در دنیا گسترش یافته است

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به تشکیل بسیج به فرمان امام خمینی(ره) در پنج آذر ماه سال ۵۸، گفت: امروز فرهنگ و تفکر بسیجی در دنیا گسترش یافته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حجت الاسلام حبیب الله غفوری ظهر جمعه _ سوم آذرماه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه که در مسجد جامع شهر کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: ایام فاطمیه در پیش است و ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه زهرا (س) برای ما هنوز هم کامل مشخص نشده است و جایگاه حضرت زهرا (س) نزد پروردگار بسیار بالاست.

وی با اشاره به تأسیس بسیج مستضعفان در پنجم آذر سال ۵۸، افزود: تأسیس این شجره طبیه توسط امام راحل (ره) منجر به تبدیل به یک روز جهانی شد و احیا کننده سیره و سنت پیامبر (ص) و اهل بیت (ع) شد.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: امروز فرهنگ و تفکر بسیجی و مبارزه با استکبار و دفاع از مظلوم در دنیا گسترش یافته و حضور اقشار مختلف مردم جهان در راهپیمایی‌های ضد صهیونیستی بیانگر این موضوع است و رهبر معظم انقلاب نیز به مزاح این واقعیت را در دیدار با دانش آموزان مطرح کردند.

وی بیان کرد: با تلاش‌های امام راحل (ره) و شهدای گرانقدر امروز بسیج و تفکر بسیجی گسترش یافته و اینها منتظران حضرت ولیعصر (عج) هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاج حبیب الله غفوری ادامه داد: دامنه کار بسیج در علم، فناوری و تولید و در حوزه و دانشگاه گسترده است و تمام اقشار خود را بسیجی می‌دانند و برای آرمان‌های انقلاب تلاش می‌کنند.

وی گفت: سالروز شهادت شهید فخری زاده یکی دیگر از رویدادهای پیش رو است که این شهید والامقام به معنای واقعی کلمه بسیجی بودند و آثار فراوانی در پیشرفت علمی کشور داشتند که توسط رژیم صهیونیستی به شهادت رسید و روزی انتقام شهدای خود را از آنان خواهیم گرفت.

امام جمعه کرمانشاه بیان کرد: روز نیروی دریایی نیز در پیش است که حقیقتاً کارهای بزرگی را به ثمر رساندند که می‌توان سفر به دور دنیا را یکی از اقدامات مهم برشمرد.

وی اضافه کرد: باید از ورزشکاران نیز که در مسابقات آسیایی کسب مقام کردند تشکر کنیم و حضور زنان ایرانی با حجاب اسلامی، همراه داشتن کودک خردسال، حمل پرچم با حجاب اسلامی، سجده بعد از قهرمانی نشانه ایمان و تقوای ورزشکاران ما است که رهبر انقلاب نیز از این اقدامات تشکر کردند.

حجت‌الاسلام غفوری خاطر نشان کرد: چهره واقعی رژیم صهیونیستی در جنگ اخیر و طوفان الاقصی برای همگان مشخص شد و کشتار زنان و کودکان با واکنش‌های جهانی رو به رو شد و واقعیتی که اسرائیل ارتش برتر در دنیا نیست نمایان شد و تنها با ابزار رسانه سعی در انحراف افکار مردم دارند.

کد خبر 706768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.