تمام دنیا بر سر رژیم صهیونیست و آمریکا فریاد می‌زنند

امام جمعه موقت اصفهان گفت: تمام دنیا بر سر رژیم صهیونیست و آمریکا فریاد میزنند و در این راستا آبرویی برای استکبار جهانی باقی نمانده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حجت الاسلام مجتبی میردامادی، ظهر امروز _سوم آذر_ در خطبه نماز جمعه اصفهان این هفته اظهار کرد: خداوند در آیه ۳۴ سوره مائده می‌فرماید ای اهل ایمان تقوای الهی را پیشه کنید و از وسایل موفقیت از جمله دعا، نیایش و توسل به ائمه (ع) استفاده کنید، در جنگ تحمیلی شاهد بودیم که با کمک ائمه (ع) دربسیاری از عملیات‌های پیروز شدیم.

وی افزود: اهالی بهشت کسانی هستند که اعمالشان بدون ریا و خالصانه است، همچنین قرآن کریم کسانی که اهل تذکیه نفس هستند را وعده داده است، زیرا خودبینی و استکبار باعث می‌شود شیطان بر انسان مسلط شود، زیرا شیطان قسم یاد کرده است که غیر از کسانی که خدا در قلبشان وجود دارد و خالص هستند را فریب خواهم داد.

امام جمعه موقت اصفهان ادامه داد: بسیجیان عزیز لشکر مخلص خدا هستند، بسیجیان با کمال قدرت در مقابل هر خلافی می‌ایستد و مراقب انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی است، در زمان جنگ تحمیلی بسیجیان قهرمان به گفته امام خمینی (ع) با مناجاتشان جبهه را عطرآگین می‌کردند و دشمنان را شکست می‌دادند. درود بر شما بسیجیان که هر کجا که امام (ره) و رهبر انقلاب اسلامی شما را صدا زند با کمال عشق از امام رهبرتان دفاع کردید، بسیجیان ایران بودند که الگوی لبنان، عراق و یمن شدند و امروز شاهدیم با تشکیل این بسیج‌های میلیونی در جهان عرصه به استکبار جهانی تنگ آمده است. امیدوارم خداوند به حق دل‌های عاشق بسیجیان نیروهای مسلح ایران را در پناه خود حفظ و سایه رهبر معظم انقلاب بر سر ما بسیجیان مستدام بفرماید.

میردامادی گفت: رمز تمام پیروزی‌ها تقوای الهی است، در این راستا باید اعمال‌مان در راستای رضایت خدا باشد، همانطوری که در جنگ تحمیلی شاهد بودیم که تمام دنیا علیه ایران متحد شده بود اما ملت ایران با تقوای الهی پیروز شدند، امروز نیز قطعاً پیروزی از آن مردم فلسطین است، زیرا در راه حفظ اسلام حاضرند تمام دارایی خود را فدا کنند، امروز شاهد هستیم که تمام دنیا بر سر رژیم صهیونیست و آمریکا فریاد می‌زنند و در این راستا آبرویی برای استکبار جهانی باقی نمانده است.

وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب همواره تاکید بر ایران قوی داشتند، زیرا یکی از الطاف خداوند ایجاد ترس دل دشمنان اسلام است، همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند اگر صبح جنگی علیه ایران آغاز شود تا ظهر آن روز دیگر اثری از تلاویو و بند حیفه نخواهد ماند.

امام جمعه موقت اصفهان تصریح کرد: امروز باید قدر ملت ایران را دانست، مسئولین ضرورت دارد تمام تلاش خود را در راستای خدمت رسانی به مردم به کار گیرند، زیرا هرگونه کوتاهی در حق این مردم ضربه به اسلام و انقلاب میزند.

وی با اشاره به ایام فاطمیه افزود: حضرت فاطمه زهرا (س) ضامن حفظ شیعه هستند، اعمال این بانو بزرگوار باید الگوی حجاب و زندگی مادران و بانوان کشور قرار گیرد، متأسفانه امروز مسئله حجاب در سطح جامعه مشاهده می‌شود در صورتی که اگر به بسیجیان فرمان داده شود در کمتر از ۲۴ ساعت سفره بد حجابی را جمع خواهند کرد.

کد خبر 706691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.