«رو به پایان» به بازار نشر رسید

تازه‌ترین اثر انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) با عنوان «رو به پایان» منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تازه‌ترین اثر انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) با عنوان «رو به پایان» منتشر شد؛ این کتاب شامل بیانات حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای درباره صهیونیسم است که به‌تازگی روانه بازار نشر شده است.

مطالب کتاب «رو به پایان» از مطالعه کل گفتارها و نوشتارهای مرتبط با موضوع از سال ۱۳۴۸ گردآوری و تنظیم شده و نشانگر این است، تحقیقات صورت‌گرفته برای تدوین این کتاب، محدود به مواضع معظم‌له، پس از رهبری نبوده و مواضع ایشان در زمان ریاست‌جمهوری و حتی پیش از آن نیز مورد بررسی قرار گرفته است.

این کتاب ۵۶۸ صفحه‌ای، در پنج بخش اصلیِ «صهیونیسم شجره خبیثه»، «غده سرطانی»، «توطئه فراموشی»، «جراحی غده سرطانی» و «تقابل ایدئولوژیک» و در ۲۳ فصل ارائه شده است.

مطالب کتاب از نظر محتوایی نیز به دو قسمت اساسی و کلی تقسیم می‌شود؛ قسمت اول، دشمن‌شناسی و بصیرت مسلمانان دنیا در برابر شناخت دشمن و شناخت سیاست‌ها و راهبردها و تاکتیک‌های این جبهه در مقابل جریان حق است که بخش‌های اول، دوم و سوم به این مطالب اختصاص دارد و قسمت دوم که راه مقابله با این شجره خبیثه است، در بخش‌های چهارم و پنجم بحث شده است.

این کتاب که به کوشش مؤسسه فرهنگی حدیث لوح و قلم تدوین شده است، یک نوبت در سال ۱۳۹۲ با عنوان «توهم سلطه» توسط انتشارات انقلاب اسلامی منتشر شده بود و اکنون پس از اعمال بعضی تغییرات، با عنوان، صفحه‌آرایی و طرح جلد جدید در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است و مخاطبان می‌توانند برای تهیه کتاب «رو به پایان» به کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور یا پایگاه الکترونیکی انتشارات انقلاب اسلامی مراجعه کنند.

کد خبر 706546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.