عصرانه خبری شهرهای ایران در دوم آذر

در این بسته خبری از ۲۰۰ تاکسی برقی برای اولین بار در راه تبریز تا اجرای ۱۱۰ پایه دوربین ترافیکی در سنندج و ۲ گرمخانه کرمان در حال آماده‌سازی است را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

شهرداری نصب چادر در ساحل بوشهر را ممنوع کند

وحید نیک‌روش، رئیس شورای اسلامی بوشهر گفت: با تغییرات فصلی و مطلوب شدن هوا، از اوایل پاییز تا نوروز شاهد حضور گسترده گردشگران در بوشهر هستیم که برای استفاده عمومی از ساحل این شهر، نیاز است که شهرداری از نصب چادر در این محدوده جلوگیری به عمل آورد.

متولی رسیدگی به رودخانه‌های شهری خرم‌آباد تعیین تکلیف شود

داریوش بارانی بیرانوند، شهردار خرم آباد گفت: دعوی حقوقی شهرداری‌ها و شرکت‌های آب منطقه‌ای در خصوص متولی رسیدگی به رودخانه‌های شهری باید تعیین تکلیف و برطرف شود.

۲ گرمخانه کرمان در حال آماده‌سازی است

عبدالرضا شیخ شعاعی، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرمان با اشاره به اینکه ۲ گرمخانه به صورت موقت در شهر کرمان برای امسال در حال راه‌اندازی است افزود: تا ۲ یا سه هفته آینده تمهیدات لازم در مورد این ۲ مکان اندیشیده و آماده پذیرش افراد بی‌سرپناه می‌شود.

کارگروه ویژه برای پیشبرد طرح‌های عمرانی شهر بیرجند تشکیل شد

حجت‌الاسلام مهدی، رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند گفت: حدود ۲۰ پروژه نیمه تمام در شهر بیرجند احصا شده است که در کارگروه ویژه با حضور معاون عمرانی استاندار خراسان جنوبی برای پیشبرد آن‌ها تصمیم گیری می‌شود.

۱۱۰ پایه دوربین ترافیکی در سنندج اجرا شده است

سید انور رشیدی، شهردار سنندج گفت: ۱۱۰ پایه دوربین هوشمند در سنندج اجرا شده و در ۱۸ نقطه حادثه‌خیز آن دوربین نصب می‌شود.

۲۰۰ تاکسی برقی برای اولین بار در راه تبریز

یعقوب هوشیار، شهردار تبریز از انعقاد تفاهم‌نامه‌ای برای خرید ۲۰۰ دستگاه تاکسی برقی از یک کارخانه خودروساز داخلی خبر داد.

اتمام پروژه تعریض اتوبان شهید کسایی تبریز تا یک ماه آینده

حیدر فتح‌زاده، سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی از اتمام تعریض، آماده سازی و تجهیز اتوبان شهید کسایی تا یک ماه آینده خبر داد.

کد خبر 706528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.