لازم است پیشرفت‌ها به مردم اطلاع داده شوند

امام جمعه کرمانشاه گفت: نتایج کوشش‌های مسئولان همه ارکان جامعه را در برمی‌گیرد و همچون خونی در رگ‌ها جریان دارد که به همه‌ی بخش‌ها و سطوح جامعه تسری پیدا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب الله غفوری امروز _چهارشنبه یکم آذرماه_ در دیدار با مدیرکل و معاونان اداره‌کل استاندارد استان کرمانشاه، مأموریت این اداره‌کل را مأموریتی دقیق و تخصصی خواند و اظهار کرد: نتایج کوشش‌های شما همه ارکان جامعه را در برمی‌گیرد و چون خونی که در رگ‌ها و مویرگ‌ها جریان دارد که به همه‌ی بخش‌ها و سطوح جامعه تسری پیدا می‌کند.

وی جریان اطلاع‌رسانی را در اکثر بخش‌های نظامی اسلامی ضعیف دانست و تصریح کرد: ضعف اطلاع‌رسانی موجب‌شده که بدنه جامعه از اهمیت و گستردگی بسیاری از امور بی‌اطلاع باشد و انعکاس تلاش‌های اداره‌کل استاندارد قسمتی از آن است که نیازمند تجدید نظر و اصلاح است تا جامعه از ارزش این خدمات آگاه گردد.

امام جمعه کرمانشاه با تأکید بر ضرورت جهاد تبیین افزود: لازم است پیشرفت‌های مجموعه استاندارد در کرسی‌های تبیین بیان شوند و مردم از جزئیات این خدمات به‌عنوان دستاوردهای قابل توجه نظام مطلع شوند.

کد خبر 706380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.