شهرداری آماده هرگونه همکاری برای توسعه همه‌جانبه شهر است

شهردار اصفهان گفت: در برابر فعالان گردشگری و سرمایه گذاران در این حوزه، فرش قرمز می‌گسترانیم و آماده هرگونه همکاری با این فعالان به منظور توسعه همه جانبه شهر تاریخی اصفهان هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، علی قاسم زاده شامگاه _چهارشنبه یکم آذر_ در آئین افتتاح هتل پنج ستاره چهارباغ اصفهان اظهار کرد: بی تردید همه معتقدیم امروز اصفهان دچار معضلات گوناگونی همچون امتداد خشکسالی و آلودگی هوا است، بر همین اساس همگی باید تلاش کنیم تا گردشگری در این شهر تاریخی برای کاهش این معضلات توسعه پیدا کند.

وی افزود: شهرداری اصفهان و به ویژه شورای اسلامی شهر اصفهان، همه جانبه از سرمایه گذاران و فعالان گردشگری حمایت می‌کنند به نحوی که در طی سال‌های گذشته معافیت‌های مالیاتی ویژه‌ای برای سرمایه گذاران همچون معافیت ۹۹ درصدی ساخت هتل توسط شورای اسلامی شهر به سرمایه گذاران اعطا شد.

شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: چنین حمایت‌هایی ادامه پیدا می‌کند به نحوی که در همین نقطه در برابر فعالان گردشگری و سرمایه گذاران در این حوزه، فرش قرمز می‌گسترانیم و آماده هرگونه همکاری با این فعالان به منظور توسعه همه جانبه شهر تاریخی اصفهان هستیم.

به گزارش ایمنا، در ادامه این مراسم، هتل ۵ ستاره چهارباغ با ۱۳۶ اتاق، ۳۳۶ تخت و با سرمایه‌ای بالغ بر هزار میلیارد ریال در مساحتی بالغ بر ۲۵۰۰ مترمربع در ۷ طبقه و در مجاورت گذر تاریخی و فرهنگی چهارباغ اصفهان با حضور عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی رسماً به بهره برداری رسید.

کد خبر 706370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.