مرکز همایش‌های بین‌المللی یک فرصت طلایی برای اصفهان است

نایب رئیس انجمن انبوه‌سازان استان اصفهان با تاکید بر ظرفیت بالای مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان گفت: این مرکز به دلیل شرایط و امکانات ویژه‌ای که دارد، یک فرصت طلایی برای اصفهان محسوب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدکریم داودی عصر امروز _چهارشنبه یکم آذر_ در سلسله گفت‌وگوهای تخصصی مولدسازی و بهره‌وری با موضوع «بهره‌برداری از سالن اجلاس سران» با بیان اینکه مرکز همایش‌های بین‌ المللی اصفهان یک فرصت طلایی برای اصفهان است، اظهار کرد: شرایط سیاسی و اقتصادی، اهداف راه‌اندازی مرکز همایش‌ها، سیستم مدیریت و استفاده از ظرفیت نیروهای موجود در شهر چهار محور قابل بررسی در مورد این مجموعه است.

وی با تاکید بر ظرفیت بالای مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان افزود: این مرکز به دلیل شرایط و امکانات ویژه‌ای که دارد در بین کشورهای منطقه تک و خاص بوده و از ظرفیت بالایی برای جذب گردشگر برخوردار است.

نایب رئیس انجمن انبوه‌سازان استان اصفهان با اشاره به این پرسش که هدف از راه‌اندازی سالن اجلاس چه بوده است، تصریح کرد: این هدف می‌تواند اقتصادی یا در راستای ارتقای کیفیت زندگی در این کلان شهر باشد، اما درواقع می‌توان گفت، نگاه ما به این مجموعه نباید تنها اقتصادی باشد.

داودی خاطرنشان کرد: ارتقای کیفیت مدیریت در استان با برگزاری همایش‌ها و رویدادهای آموزشی، برنامه‌ریزی برای نسل جوان و نوجوان، ارتقای فرهنگ تربیت روانشناسی و مشاوره‌ای با استفاده از نخبگان کشوری، برنامه‌ریزی برای برگزاری رویدادهای سرمایه گذاری، برندینگ و بازاریابی، برگزاری رویدادهای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و احیای فرهنگ و هنر با برگزاری تئاتر از سراسر ایران در این مرکز می‌تواند از جمله این اهداف در راستای ارتقای کیفیت زندگی در کلان شهر اصفهان باشد.

وی با اشاره به برگزاری همایش‌های سلامت‌محور در مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان گفت: برگزاری همایش‌های اتاق بازرگانی و اصناف از دیگر رویدادهای مهمی است که در زمره این اهداف قرار می‌گیرد و مرکز همایش‌ها ظرفیت قابل توجهی در این خصوص خواهد داشت.

کد خبر 706341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.