به‌زودی کلنگ کلانتری حصه به زمین زده می‌شود

شهردار اصفهان با بیان اینکه رویکرد و سیاست دوره ششم مدیریت شهری اصفهان، توانمندسازی و توزیع عادلانه خدمات در مناطق کم‌برخوردار است، گفت: کلانتری یکی از نیازهای مبرم منطقه ۱۴ به‌ویژه حصه است، از این‌رو طبق توافقات با نیروی انتظامی محل و نقشه آن آماده شده و به‌زودی کلنگ پروژه به زمین زده خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی قاسم‌زاده صبح امروز_چهارشنبه یکم آذر_ در آئین افتتاحیه پروژه‌های منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان با بیان اینکه وقتی سیاست در حمایت از مناطق کم‌تر برخوردار است، به‌طور طبیعی اولویت با این منطقه است، اظهار کرد: هرکجا قرار است پروژه‌ای تعریف و بودجه‌ای تخصیص داده شود، سعی بر این است که اولویت با مناطق کم‌تر برخوردار باشد.

وی افزود: در آینده نیز شاهد این گونه پروژه‌ها در این منطقه و مناطق مشابه خواهیم بود، چراکه رویکرد و سیاست این دوره مدیریت شهری، توانمندسازی و توزیع عادلانه خدمات در مناطق کم‌برخوردار است.

شهردار اصفهان تصریح کرد: امروز شاهد افتتاح پروژه‌ای بودیم که هزینه‌ای بیش از ۱۰۰ میلیارد در کمتر از یک سال بودیم تا مردم زندگی راحت‌تر همراه با امنیت و آسایش داشته باشند که امیدوارم بتوانیم خدمات را در این‌گونه مناطق توسعه دهیم.

قاسم‌زاده با بیان اینکه تلاش می‌کنم تا زمانی که در این جایگاه حضور دارم، خدمت‌گزار همه مردم باشم، گفت: مستضعفان و محرومان حق بزرگی بر گردن انقلاب دارند و تلاش ما این است تا خدمات را در همه نقاط شهر گسترش دهیم.

وی با تاکید بر لزوم احداث کلانتری در منطقه حصه گفت: کلانتری یکی از نیازهای مبرم این منطقه به‌ویژه حصه است؛ طبق توافقات با نیروی انتظامی محل و نقشه آن آماده شده و به‌زودی کلنگ پروژه به زمین زده خواهد شد و در یک پروژه سرعتی در اسرع وقت در کنار پارک حصه افتتاح خواهد شد.

کد خبر 706251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.