مشکلات مطرح شده در برنامه «مردم سلام» پیگیری می‌شود

شهردار اصفهان با بیان اینکه شنونده معضلات و مشکلات شهروندان هستیم، گفت: تمام نکات گفته شده در ویژه برنامه «مردم سلام» ضبط، ثبت، پیگیری و پیاده‌سازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسم‌زاده شامگاه _سه‌شنبه سی‌ام آبان‌_ در دیدار با اهالی منطقه چهار شهرداری اصفهان در قالب برنامه «مردم سلام» اظهار کرد: خدا را شاکرم که امشب این توفیق را نصیب ما کرد تا در جمعی از بهترین مردمان شهر اصفهان و در مکان مقدس مسجد امام حسن عسکری (ع) در مجاور امامزاده و در محضر روحانیت خدمت اهالی منطقه چهار باشم.

وی افزود: در نظر داریم در این جلسات بیشتر شنونده معضلات و مشکلات شهروندان باشیم، در این راستا تقاضا دارم تا از تعریف و تمجید خودداری کنید و بیشتر به بیان مشکلات بپردازید.

شهردار اصفهان با بیان اینکه سه ماه دیگر مجدد در جمع اهالی منطقه چهار حاضر شده و گزارش عملکرد شهرداری را دریافت می‌کنیم‌، یادآور شد: امشب شنونده نظرات و مشکلات مطرح شده از سوی شهروندان هستیم و فرصت در اختیار اهالی این منطقه است؛ تمام نکات گفته شده در این برنامه، ضبط، ثبت، پیگیری و پیاده سازی می‌شود.

قاسم‌زاده ادامه داد: شهروندان می‌توانند از مشکلاتی که در سطح منطقه وجود دارد و به دست شهرداری رفع می‌شود، صحبت کنند.

وی افزود: برای اینکه در حق محله‌ای کم لطفی نشود، از هر محله یک نفر نماینده شده است تا مشکلات محله را شرح دهد، همچنین در پایان برنامه همه حاضران در مسجد می‌تواند از تریبون استفاده کرده و مشکلات خود را بیان کنند.

کد خبر 706059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.