گردشگری آبی در حاشیه سدهای کردستان توسعه می‌یابد

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: طرح‌های استفاده از ظرفیت گردشگری سازه‌های آبی از جمله سدها و رودخانه‌ها به‌زودی در کردستان توسعه می‌یابد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی کردستان، آرمان وطن‌دوست امروز _سه‌شنبه سی‌ام آبان_ در نشست بررسی طرح‌های گردشگری آبی کردستان اظهار کرد: استان کردستان دارای ظرفیت‌های بسیار خارق‌العاده‌ای است که می‌تواند در اجرای طرح‌های گردشگری بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به برخی مناطق مستعد برای اجرای طرح‌های گردشگری آبی در استان، افزود: جذب سرمایه‌گذار برای اجرای طرح در کنار تأسیسات آبی در کردستان منجر به اشتغال‌زایی و رونق اقتصادی منطقه می‌شود.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان با بیان اینکه این استان به لحاظ احداث زیرساخت‌ها و تأسیسات گردشگری نیازمند حضور جدی سرمایه‌گذاران است، تصریح کرد: امیدواریم با حمایت از متقاضیان طرح‌های دارای قابلیت اجرایی و توجیه اقتصادی و همکاری و تعامل میان دستگاه‌های مربوطه، شاهد رشد و رونق صنعت گردشگری در استان باشیم.

در این جلسه ضمن بررسی پنج طرح سرمایه‌گذاری بخش گردشگری در حاشیه سدهای استان، مقرر شد برای تصمیم‌گیری نهایی، مستندات این طرح‌ها به شرکت آب منطقه‌ای ارسال شود.

کد خبر 705998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.