دستگیری ۶۰ سارق و کشف ۲۷ وسیله نقلیه مسروقه

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری ۶۰ سارق و کشف ۲۷ دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه در پی اجرای طرح امنیت محله‌محور در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ حسین بساطی اظهار کرد: طرح امنیت محله‌محور با هدف پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم‌خیز و دستگیری سارقان و مخلان امنیت در جامعه به مدت ۴۸ ساعت در حوزه استحفاظی کلانتری‌های هدف این شهرستان به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در اجرای این طرح که با استفاده از توان حداکثری کارکنان فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان و با هماهنگی مرجع قضائی انجام شد تعداد ۶۰ سارق شناسایی و در چند عملیات منسجم و هماهنگ در مخفیگاه‌های خود دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: دستگیری پنج خرده‌فروش و کشف ۸۷۷ گرم انواع مواد مخدر، جمع‌آوری ۱۱۷ معتاد متجاهر، کشف پنج قبضه سلاح سرد، توقیف هفت دستگاه خودروی متخلف، کشف ۲۱ دستگاه خودرو و شش دستگاه موتورسیکلت مسروقه و همچنین کشف چهار فقره سرقت از دیگر نتایج حاصله اجرای این طرح بود.

وی خاطرنشان کرد: اجرای این طرح‌ها در راستای افزایش نظم و امنیت در شهرستان و جلب رضایتمندی شهروندان به صورت مستمر در دستور کار این فرماندهی قرار خواهد داشت و از افراد نیز می‌خواهیم در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

کد خبر 705984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.