دور سوم افتتاح پروژه‌های منطقه ۱۴ اصفهان در سال جاری/«مردم سلام» به منطقه ۴ می‌رود

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: چهارشنبه هفته جاری با افتتاح خیابان‌های عاشق اصفهانی شرقی و ولی‌عصر (عج) همچنین کلنگ‌زنی بازار میوه، شاهد برگزاری دور سوم افتتاح پروژه‌های منطقه ۱۴ اصفهان در سال جاری خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدعلی معرک‌نژاد امروز _دوشنبه بیست‌ونهم آبان_ در برنامه رادیویی «صدای شهر» اظهار کرد: طی هفته جاری ویژه برنامه «مردم سلام» شامل گفت‌وگوی مستقیم و بی‌واسطه مردم در مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان با شهردار این کلان‌شهر برگزار خواهد شد.

وی افزود: هفتمین دیدار مدیریت شهری با اهالی منطقه چهار شهرداری اصفهان روز سی‌ام آبان در مسجد امام حسن عسگری واقع در خیابان هشت بهشت شرقی، با حضور شهردار اصفهان و معاونان وی برگزار خواهد شد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان تصریح کرد: همکاران ما در سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ نیز در این مسجد حضور دارند و تمام درخواست‌ها و مطالبات مردمی را ثبت و ضبط خواهند کرد، همچنین برای پیگیری این مطالبات و پیشنهادات مردمی، کد پیگیری به شهروندان داده خواهد شد تا بر اساس آن نتیجه درخواست خود را رصد کنند.

معرک‌نژاد با بیان اینکه روز _چهارشنبه یکم آذر_ مهمان شهروندان منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان خواهیم بود، خاطرنشان کرد: علاوه بر اینکه خردادماه امسال شاهد افتتاح پروژه‌های عمرانی در این منطقه بودیم، هفته گذشته نیز با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در منطقه ۱۴ مراسم کلنگ‌زنی و آئین آغاز به کار پروژه بزرگ بیمارستان ۵۰۰ تخت‌خوابی برگزار شد، همچنین افتتاح تقاطع غیر همسطح شهدای ورزشکار را در این منطقه پشت سر گذاشتیم.

وی ادامه داد: چهارشنبه هفته جاری افتتاح خیابان‌های عاشق اصفهانی شرقی و ولی‌عصر (عج) را نیز در منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان شاهد خواهیم بود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: پروژه احداث بازار میوه در همین منطقه در محدوده خیابان بعثت، بلوار ایمان مد نظر است و آئین آغاز به کار این پروژه نیز روز چهارشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد.

کد خبر 705695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.