تمرکز بر روایت پیشرفت‌ها در سیستان و بلوچستان مورد توجه باشد

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: شعار امسال هفته بسیج در راستای امیدآفرینی است و در حوزه جهاد امیدآفرینی تمرکز خود را بر روایت پیشرفت‌ها گذاشته‌ایم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی امروز _دوشنبه بیست‌ونهم آبان‌_ در دیدار اعضای ستاد گرامیداشت هفته بسیج استان سیستان و بلوچستان با نماینده ولی‌فقیه در استان اظهار کرد: رویکرد برنامه‌های بسیج از سال گذشته بر مبنای سه محور شامل جهاد خدمت، جهاد تبیین و جهاد امیدآفرینی است.

وی افزود: ضرورت امروز کشور و استان به گونه‌ای است که ما باید تمام ظرفیت خود را در این سه محور خلاصه کنیم.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه شعار امسال هفته بسیج در راستای امیدآفرینی است و ما در حوزه جهاد امیدآفرینی تمرکز خود را بر روایت پیشرفت‌ها گذاشته‌ایم، خاطرنشان کرد: نظام اسلامی با همت تمامی مدافعان انقلاب اسلامی پیشرفت‌های چشمگیری داشته که از اذهان مردم ما به دور مانده و باید برای آنان روایت شود.

شفائی اضافه کرد: در مجموعه سپاه ۳۸ برنامه با محور امیدآفرینی و روایت موفقیت‌ها ساخته شده است، همچنین ۱۰۳ گروه برای روایت پیشرفت‌ها به مناطق هدف با عنوان راهیان پیشرفت اعزام شده‌اند.

وی تاکید کرد: چهار هزار ۳۶۳ نشست در بین اقشار مختلف در زمینه جهاد تبیین و نشست‌های روشنگری برگزار شده و به طور کلی مجموعه سپاه استان در زمینه جهاد تبیین، در عرصه‌های فضای مجازی و فضای حقیقی با برگزاری نشست‌های روشنگری اقدام کرده است.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ادامه داد: در عرصه جهاد خدمت نیز تمام ظرفیت سپاه در استان بسیج شده و فرمانده کل سپاه نگاه بسیار ویژه‌ای به استان و رفع محرومیت‌ها داشته و مداوم پیگیر مسائل مختلف استان است.

شفائی تاکید کرد: با همت متولیان امر در سپاه سلمان مسائل استان به صورت تفکیک در همه شهرها، روستاها و محلات شناسایی و اولویت‌بندی شده و در کنار این اقدامات تلاش شده است تا از ظرفیت سایر رده‌ها از جمله قرارگاه خاتم نیز بهره‌برداری شود.

وی گفت: هم‌زمانی هفته بسیج امسال با اتفاقات غزه باعث شد تا از این فرصت ارزشمند برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین استفاده کنیم.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: بسیج از مردم، با مردم و برای مردم است و تلاش ما این است تا اقدامات، توسط خود بسیجیان اجرا شود و امسال بتوانیم با قوت بیشتر اهداف و رسالتی که به ما ابلاغ شده را پیگیری کنیم.

کد خبر 705644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.