امنیت کشور از نقطه صفر مرزی آغاز می‌شود

فرمانده مرزبانی فراجا گفت: زیربنای امنیت کشور از نقطه صفر مرزی شروع می‌شود که این وظیفه مهم و سنگین برعهده مرزبانان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سنندج و به نقل از روابط عمومی مرزبانی کردستان، سردار احمدعلی گودرزی در حاشیه بازدید از یگان‌های مرزی بانه، با بیان اینکه با تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان خدوم، مرزبانی به نیروی مقتدر تبدیل شده است، اظهار کرد: فلسفه وجودی نیروهای مسلح، دفاع از کیان اسلامی و ارزش‌های والای الهی است و ملت بزرگ ایران به برکت وجود نیروهای مسلح مقتدر امروز در کمال آرامش و آسایش به سر می‌برد.

وی افزود: همه ما سرباز ولایت فقیه هستیم و به این خدمت افتخار کرده و باید با توکل به خداوند متعال و احساس مسئولیت از مرزهای ایران اسلامی به خوبی حراست کنیم.

فرمانده مرزبانی فراجا به نقش مرز در امنیت کشور اشاره و تصریح کرد: زیربنای امنیت کشور از نقطه صفر مرزی شروع می‌شود و این وظیفه مهم و سنگین برعهده مرزبانان است که باید با حفظ و ارتقای آمادگی عملیاتی و رزمی از این اصل مهم غافل نبود.

سردار گودرزی ضمن ارائه آموزش‌های لازم و کاربردی به مرزبانان؛ از آموزش به عنوان فاکتور اصلی هوش و سلامت سازمانی یاد کرد و گفت: آموزش و آگاهی‌بخشی کارکنان از نیازهای اساسی مرزبانی است که در پیشرفت و تعالی و دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده بسیار مؤثر است.

وی ضمن تاکید بر رعایت نظم و انضباط توسط کارکنان، تصریح کرد: کارکنان مرزبانی باید با رعایت انضباط ظاهری و معنوی، احساس مسئولیت در مأموریت‌های محوله و همچنین برخورد اسلامی و در خور شأن مرزبانان ایران اسلامی، الگویی مناسب برای آحاد مردم باشند.

به گزارش ایمنا، سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده مرزبانی انتظامی در رأس هیأتی از نوار مرزی شهرستان بانه بازدید و ضمن دیدار چهره به چهره با مرزبانان، از نزدیک در جریان آخرین وضعیت یگان‌های مرزی شهرستان بانه قرار گرفت.

کد خبر 705600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.