ادامه بمباران بی‌سابقه مناطق مختلف غزه / دست‌کم ۴۸ فلسطینی شهید شدند + فیلم

رژیم صهیونیستی با بمباران بیمارستان اندونزی و منازل مسکونی در مناطق مختلف نوار غزه، جنایت‌های جدیدی را رقم زد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از رسانه‌های فلسطینی، جنگنده‌ها و توپخانه رژیم صهیونیستی بامداد امروز بیمارستان اندونزی شهر غزه را هدف قرار دادند.

تاکنون در بمباران این بیمارستان ۸ نفر شهید و شمار زیادی زخمی شده‌اند.

«منیر البرش» مدیرکل بهداشت غزه گفت: رژیم صهیونیستی بامداد دوشنبه بیمارستان اندونزی و مناطق اطراف آن را به‌طور بی‌سابقه‌ای بمباران کرد.

وی افزود: برق این بیمارستان به‌خاطر از کار افتادن ژنراتور آن به‌طور کامل قطع شده و یکی از ساختمان‌های اطراف آن در حال سوختن است.

البرش ادامه داد: بخش‌های زیادی از بیمارستان اندونزی بر اثر بمباران آسیب دیده است و شمار زیادی از بیماران و آوارگان پناه گرفته در آن زخمی شدند.

به گفته وی، هم‌اکنون بمباران این بیمارستان ادامه دارد و تک‌تیراندازهای صهیونیست در حال شلیک به سوی هر هدفی در اطراف آن هستند.

در همین حال، براثر بمباران دو منزل مسکونی در رفح در جنوب نوار غزه نیز شماری از شهروندان شهید و زخمی شدند که تاکنون پیکر ۱۰ شهید از زیر آوار خارج شده است.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد دوشنبه نیز اردوگاه‌های «النصیرات»، «المغازی» «البریج» را در مرکز نوار غزه بمباران کردند.

بیش از ۳۰ شهید بعد از بمباران بامداد امروز این اردوگاه‌ها به بیمارستان شهدای الاقصی منتقل شده‌اند.

نبرد میان گروه‌های مقاومت فلسطینی و اشغالگران صهیونیست در حالی وارد چهل‌وپنجمین روز خود شده است که دفتر اطلاع‌رسانی دولت غزه در آخرین آمار خود اعلام کرد که شمار شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه به بیش از ۱۳ هزار نفر از جمله ۵ هزار و ۵۰۰ کودک و ۳ هزار و ۵۰۰ زن رسیده است و ۶ هزار نفر نیز مفقود شدند.

کد خبر 705572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.