دوگانه‌سوز شدن ۲۰ درصد از نانوایی‌های خراسان‌شمالی در دستور کار است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: ۲۰ درصد نانوایی‌های استان باید مجهز به سوخت دوگانه باشند لذا فرمانداری‌ها تمهیدات لازم را اتخاذ کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، غلامرضا شفیق امروز - یک شنبه بیست و هشتم آبان- در ستاد مدیریت بحران خراسان شمالی اظهار کرد: در زمان بروز بحران، مردم از مجموعه دستگاه‌های دخیل در مدیریت بحران انتظار دارند بنابراین مدیریت بحران نباید تنها بر عهده یک دستگاه اجرایی باشد.

وی دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری‌ها را بازوان مدیریت بحران دانست و با بیان اینکه از ابتدای سال جاری با بحران‌هایی همچون سرما زدگی، گرد و غبار و سیل مواجه شده‌ایم، گفت: همت تمام دستگاه‌های اجرایی استان برای این مدیریت الزامی است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی با توجه به اهمیت موضوع دوگانه سوز شدن نانوایی‌ها، گفت: ۲۰ درصد نانوایی‌ها باید مجهز به سوخت دوگانه باشند لذا فرمانداری‌ها تمهیدات لازم را اتخاذ کنند.

وی خاطرنشان کرد: هماهنگی در مدیریت بحران و پدافند غیرعامل با دستگاه‌های اجرایی در شهرستان‌ها ضروری است تا بدین طریق موضوعات و چالش‌های حوزه بحران رفع شود.

طاهر رستمی، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خراسان شمالی نیز در این جلسه گفت: نهادینه شدن و فرهنگ سازی موضوع پدافند غیرعامل در سطح ادارات استان به خوبی انجام شده است.

وی با تاکید بر اینکه مشکل ناترازی گاز و برق را باید جدی گرفت، گفت: تداوم سرما در زمستان قابل پیش بینی نیست لذا رفع مشکلات حوزه برق و گاز با همت دستگاه‌های متولی امکانپذیر خواهد بود.

رستمی بیان داشت: سال گذشته با مدیریت درست از بحران عبور کردیم که امسال هم این اقدامات باید بیشتر شود.

وی خاطرنشان کرد: تأمین سوخت صنایع عمده انجام شده اما سایر صنایع نیز به دنبال تأمین حداقل‌های ذخیره سوخت باشند که البته تمهیدات لازم برای پیشگیری از بحران باید از ماه‌ها قبل پیش بینی و برنامه ریزی شود.

کد خبر 705465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.