دستگیری آدم‌ربایان و رهایی گروگان ۱۵ ساله در زهک

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از رهایی نوجوان ۱۵ ساله در کمتر از یک ساعت و دستگیری عاملان این گروگان‌گیری در شهرستان زهک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر گروگانگیری نوجوان ۱۵ ساله در شهرستان زهک، رسیدگی به موضوع بلافاصله در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی محل مورد نظر را شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم، در کمتر از یک ساعت محل نگهداری نوجوان ربوده شده شناسایی و در عملیاتی موفق، این نوجوان آزاد و به آغوش خانواده بازگشت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه آدم ربایان با تنگ‌شدن عرصه به محض حضور مأموران، قصد متواری شدن از محل را داشتند، خاطرنشان کرد: مأموران انتظامی طی یک اقدام مقتدرانه و برنامه‌ریزی شده گروگان گیران را غافلگیر و آنان را دستگیر کردند.

سردار جلیلیان با بیان اینکه متهمان ۳۶ و ۲۸ ساله پس از تحقیقات تکمیلی پلیس، علت و انگیزه آدم‌ربایی را اختلاف مالی عنوان کردند، گفت: دو دستگاه خودروی سواری نیز در این راستا توقیف و متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

وی اضافه کرد: امنیت کنونی منطقه به سادگی به دست نیامده که با حرکات سو عده‌ای از مخلان نظم و امنیت خدشه‌دار شود؛ بنابراین به مردم اطمینان می‌دهیم که با تمام توان حافظ امنیت و نظم و آرامش آن‌ها هستیم.

کد خبر 705427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.