افتتاح فاز نهایی خیابان بهشت با ۶۸۰ میلیارد ریال اعتبار

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: فاز نهایی خیابان بهشت با اعتباری بالغ بر ۶۸۰ میلیارد ریال به همراه تعداد دیگری از پروژه‌ها در این منطقه افتتاح می‌شود.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به پروژه‌های افتتاح شده در منطقه ۹ شهرداری اصفهان اظهار کرد: فاز نهایی خیابان بهشت با اعتباری بالغ بر ۶۸۰ میلیارد ریال، خیابان شهید عشوریون با اعتباری بالغ بر ۱۴۷ میلیارد ریال، مخزن بوستان مهر با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال و مسیر اتوبوس تندروی خیابان آتشگاه (خیابان شهید حجازی تا جهاد) با اعتبار بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال احداث شده است.

وی با بیان اینکه تعمیرات معابر و اصلاح آسفالت مربوط به محلات جنیران، لادان و جروکان با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال و ساماندهی و بازسازی مراکز فرهنگی منطقه ۹ با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال انجام شد، افزود: مجموعه پروژه‌های زیباسازی شامل نورپردازی، پاتوق شهری و دیوارنگاره با هزینه‌ای بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال افتتاح شد.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان از بازسازی، اصلاح کاربری و اختصاص باشگاه ورزشی بزرگسال و نوجوان، باشگاه ورزشی تخصصی کودک، کتابخانه تخصصی کودک و نوجوان فرهنگسرای موعود با اعتبار ۳۰ میلیارد ریالی خبر داد و گفت: بازگشایی و ساماندهی ورودی کوچه ۴۴ لادان با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال و ساماندهی مادی و مرکز محله مسجد مطهری با اعتبار ۲۲ میلیارد ریال انجام شده است.

قاضی‌عسگر با اشاره به اجرای عملیات زیرسازی، آسفالت و لکه‌گیری معابر و محلات سطح منطقه ۹ با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد ریال تصریح کرد: طرح بازگشایی گلوگاه‌های این منطقه به مساحت ۷۴۵ متر مربع و توسعه و ترمیم شبکه آبیاری قطره‌ای و بابلر سطح منطقه به مساحت ۵۸ هزار و ۳۷۵ متر مربع هرکدام با بیش از ۱۱۳ میلیارد ریال هزینه و ساماندهی مادی‌ها، سقاخانه و انهار با اعتبار ۱۲ میلیارد ریالی انجام شده است.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه‌های اتوبوس بی‌آرتی خیابان آتشگاه و احداث ایستگاه آتش‌نشانی خیابان شهید نبوی‌منش به ترتیب با اعتباری بالغ بر ۲۲۰ و ۱۵۰ میلیارد ریال ادامه داد: عملیات اجرایی توسعه بوستان مهر و ساماندهی بوستان بهاران با اعتبارهای بالغ بر ۱۸ و ۲۹ میلیارد ریال آغاز شده است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: احداث زمین ورزشی ساحلی محله آزادان با اعتبار ۲۳ میلیارد ریالی، ساماندهی گلزار شهدای جروکان با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی و ساماندهی اطراف مسجد و مادی نصرآباد با اعتبار ۲۲ میلیارد ریالی در آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

قاضی‌عسگر از آغاز عملیات اجرایی ساماندهی آرامستان محلی آزادان با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد و گفت: ساماندهی خیابان میرزاطاهر شرقی با هزینه ۴۶ میلیارد و پیاده‌روسازی خیابان شهید اشرفی اصفهانی با ۲۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان هزینه آغاز شده است.

وی با بیان اینکه اجرای آسفالت معابر محلات هدف طرح بازآفرینی شهری منطقه ۹ شهرداری اصفهان با اعتبار ۴۹ میلیارد ریال آغاز شده است، از احداث پل مابین خیابان بهستان و خیابان صاحب‌روضات (مشترک بین مناطق ۹ و یک) با اعتباری بالغ بر ۵۳۰ میلیارد ریال و خط کلکتور آب فضای سبز شمالی جنوبی حد فاصل پارک قلمستان تا خیابان آتشگاه با هزینه ۲۵۰ میلیارد ریال خبر داد.

کد خبر 705397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.