جابه‌جایی روزانه ۴۰ هزار مسافر در شهر قزوین از طریق ناوگان اتوبوسرانی شهری

شهردار قزوین گفت: ناوگان اتوبوسرانی شهری قزوین با ۱۱۰ دستگاه اتوبوس روزانه ۴۰ هزار مسافر در شهر قزوین جا به جا می‌کند.

مهدی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین، از اجرای عملیات لکه‌گیری و آسفالت معابر منطقه یک شهرداری با استفاده از ۸۳۶ تن آسفالت طی آبان‌ماه خبر داد و اظهار کرد: به درخواست شهروندان و بررسی کارشناسان ناحیه امامزاده علی (ع) لکه‌گیری و آسفالت قسمت‌های مختلف کمربندی جمهوری اسلامی، خیابان محمدیه، باغ دبیر و ولیعصر (عج) آسفالت شد.

وی افزود: لکه‌گیری و روکش آسفالت معابر منطقه یک شهرداری در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است و تا پایان سال ادامه دارد، مدیریت شهری قزوین در راستای پیگیری مطالبات شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

شهردار قزوین از نصب سولار تک خانه چشمک زن در رویکرد شمال به جنوب کمربندی پیامبر اعظم (ص) - آیت الله باریک بین (ره) خبر داد و گفت: در راستای افزایش ایمنی عبور و مرور و هدایت جریان ترافیک نسبت به نصب سولار تک خانه چشمک زن در کمربندی پیامبر اعظم (ص) _آیت الله باریک بین (ره) اقدام شد.

صباغی ادامه داد: با ذخیره انرژی در باطری‌های تعبیه شده چراغ فوق؛ حتی در روزهای ابری و شب‌ها کار چراغ راهنمایی و رانندگی چشمک زن متوقف نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ناوگان اتوبوسرانی شهری قزوین با ۱۱۰ دستگاه اتوبوس روزانه ۴۰ هزار مسافر در شهر قزوین جا به جا می‌کند، افزود: روزانه هر اتوبوس به صورت میانگین حدود ۶۰۰ مسافر جا به جا می‌کند.

شهردار قزوین ادامه داد: در راستای رفاه حال شهروندان قزوین و ارتقای سلامت و بهداشت مسافر و با توجه به حجم بالای مسافر در استفاده از اتوبوس شستشو و نظافت صندلی‌ها، بدنه خودروهای ون و اتوبوس به صورت مکانیزه و با کیفیت بالا انجام می‌شود.

کد خبر 705158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.