بهترین ماکت های راهسازی + معرفی 3 تا از محبوب ترین ها

ماکت سازی یکی از صنعت های بسیار پر رونق و پر طرفدار است، زیرا در آن ماکت هایی از ماشین هایی که تولید آن ها کم است مانند ماشین های راهسازی ساخته می شود که بسیار مشابه نمونه های واقعی است.

یکی از ماکت های مورد علاقه ی کودکان حتی بزرگسالان انواع ماکت راهسازی می باشد که تنوع بسیار بالایی نیز دارد. ما در این نوشته قصد معرفی بهترین ماکت های راهسازی را داریم. جالب است بدانید که این ماکت ها دارای انواع مختلفی مانند: انواع بیل مکانیکی، انواع لودر اسباب بازی، انواع غلتک، انواع جرثقیل، انواع لیفتراک و... می باشد. باید بدانید که این ماکت ها در جنس های مختلف مانند فلزی، پلاستیکی ساخته و وارد بازار می شود.

این ماکت ها بسیار شبیه به نمونه های واقعی ساخته شده اند و دارای رنگ های جذاب و با کیفیتی می باشند و در این ماکت ها جزئیات به خوبی رعایت شده است و یکی از بهترین گزینه ها برای هدیه دادن یا دیزاین کردن اتاق کودک می باشد.

در حالت کلی ماکت به دسته بندی های مختلفی تقسیم بندی می شوند که ما در این بخش فقط به سراغ انواع ماکت راهسازی و معدن می رویم.

لیسانس ماکت ماشین

ماکت سازی یکی از صنعت های بسیار پر رونق می باشد که بسیار پر طرفدار نیز می باشد زیرا در این صنعت ماکت هایی از ماشین هایی که تولید آن ها کم است مانند ماشین های راهسازی ساخته می شود و این ماکت ها بسیار مشابه نمونه های واقعی می باشد. اما باید بدانید که ماکت های ساخته شده تحت لیسانس شرکت های سازنده ماکت می باشد که اکثر این شرکت ها تولید کنندگان ماشین های اصلی می باشند. درواقع ماکت هایی که دارای لیسانس معتبر می باشند دارای کیفیت و اعتبار بالاتری نسبت به نمونه های مشابه خود می باشند. لیسانت ماکت سازی به این منظور است که شرکت سازنده ی ماکت باید اجازه و مجوز از شرکت های اصلی ماشین سازی را داشته باشد.

بهترین ماکت های راهسازی

شاید انتخاب بهترین ماکت های راهسازی برای شما کار چالش برانگیزی باشد و در این دنیای ماشین های رنگارنگ دچار سردرگمی بشوید به همین علت ما چند نمونه از بهترین ماکت های راهسازی را به شما معرفی کرده ایم این ماکت ها عبارتنداز:

1-ماکت بولدوزر تمام فلزی هاینا ((HUI NA TOYS 1:50 جعبه دار

این ماکت دارای جنس فلزی است و از برند معتبر هاینا می باشد که در بالاترین کیفیت ساخته شده است و به گونه ای نمونه ی پرمیوم است این محصو دارای بسته بندی بسیار زیبایی می باشد و یک گزینه ی عالی برای هدیه دادن است و ویژگی جالب ماکت این است که تمامی مفاصل آن متحرک می باشد.

2-پمپ بتن (KDW 1:55)( CONCRETE PUMP TRUCK ) زرد

بهترین ماکت های راهسازی + معرفی 3 تا از محبوب ترین ها

این ماکت زیبا دارای هشت چرخ می باشد و جنس آن از فلز مرغوب است این ماکت به دلیل رعایت جزئیات در ساخت آن بسیار مورد علاقه ی افرادی است که ماشین های راهسازی علاقه دارند. از قابلیت های این ماکت میتوانیم به مواردی مانند: باز شدن دکل های ماکت ، باز شدن در قسمت ورودی بتن ، بالا آمدن دکل های ماکت، جک های چهار طرف بیرون می آید و از نظر زاویه متغیر است

3-ماکت فلزی بیل مکانیکی حرفه ای (HUINA TOYS 1:50) نارنجی

یکی از بهترین ماکت های راهسازی این مدل می باشد که مناسب افراد بالای هشت سال است علت آن هم ظرافت به کار رفته در این ماکت است به گونه ای که بازوهای این ماکت متحرک و ظریف می باشند همچنین چرخ های آن نیز متحرک است همچنین جنس این ماکت فلزی است و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

4-فینیشر آسفالت جعبه دار رنگ زرد

از دیگر ماکت های پر طرفدار میتوانیم به این مدل اشاره کنیم این نمونه بسیار مشابه ی ماشین اصلی ساخه شده است و تمامی قسمت های متحرک نمونه ی اصلی در این ماکت نیز اجرا شده است ابعاد این ماکت به صورت طول 27 سانتیمتر ، عرض 11 سانتیمتر ، ارتفاع 15 سانتیمتر می باشد.

5-ماکت فلزی جرثقیل اتاق کوچک 1:50 HY-TRUCKS

بهترین ماکت های راهسازی + معرفی 3 تا از محبوب ترین ها

از بهترین ماکت های راهسازی میتوانیم ماکت فلزی جرثقیل اتاق کوچک اشاره کنیم که بسیار پرطرفدار می باشد. جک های این ماکت متحرک است و باعث جذابیت بیشتر آن شده است همچنین دارای قابلیت کابل باز شو و چرخش کابل به صورت 360 درجه می باشد.

کلام آخر

ما در این نوشته سعی کردیم چند نمونه از بهترین ماکت های راهسازی را به شما معرفی کنیم تا بتوانید یک انتخاب خوب و درست داشته باشید. البته باید بدانید که ماکت ها در این زمینه بسیار زیاد و متنوع می باشند که شما با توجه به سلیقه و بودجه ای که دارید میتوانید بهترین ها را انتخاب و خریداری کنید.

کد خبر 705026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.