برای رفع مشکل جوانان و دانشجویان از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد

استاندار فارس گفت: در راستای رفع مشکلات جوانان میزهای خدمت با تمرکز بیشتر و منسجم تر برپا می شود و برای رفع مشکل جوانان و دانشجویان از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، محمد هادی ایمانیه در یازدهمین میز خدمت تخصصی جوانان و نوجوانان که در ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد، با تاکید بر اینکه همواره توجه ویژه ای به جوانان و دانشجویان داریم، اظهار کرد: پناه جوانان و نوجوانان هستیم و طبیعتاً بر اساس سن و تجربه از صبر و حوصله کمتری برخوردارند اما در عین حال توقع کمتری نیز دارند لذا مسائلی که مربوط به آنها است را می‌توان با سرعت بیشتری مرتفع کرد.

وی با اشاره بر اینکه لازمه توسعه، پیشرفت و تعالی کشور، افزایش انگیزه و حضور جوانان در عرصه‌های مختلف است، افزود: جوانان می‌بایست اهل کار باشند؛ همواره تاکید کرده‌ایم جوانان از تقاضای شغل اداری و پشت میز نشینی فاصله بگیرند و عرصه‌های مختلف و تخصص‌های گوناگون وارد خدمت رسانی به کشور شوند.

نماینده عالی دولت در فارس به میزهای خدمت برگزار شده در ماه‌های قبل نیز اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین مأموریت‌های مشاور جوان استاندار را پیگیری نتیجه‌های ملاقات قبلی و این ملاقات عنوان کرده‌ام؛ از این پس این میزهای خدمت با تمرکز بیشتر و منسجم‌تر برپا می‌شود و برای حل مشکل جوانان و دانشجویان از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

به گزارش ایمنا، استاندار فارس در این میز خدمت که بیش از دو ساعت به طول کشید به صورت چهره به چهره با ۴۰ نفر از جوانان و دانشجویان دیدار کرد و در جریان مشکلات آنها قرار گرفت.

کد خبر 704917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.