نظرسنجی‌های اخیر در خصوص مشارکت در انتخابات امیدوارکننده است

نماینده ولی‌فقیه در مازندران گفت: نظرسنجی‌های اخیر در خصوص انتخابات و مشارکت خوشحال‌کننده و امیدوارکننده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ساری و به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، آیت‌الله محمدباقرمحمدی لائینی امروز_ پنجشنبه بیست‌وپنجم آبان_ در دیدار با معاون سیاسی وزیر کشور در ساری، اظهار کرد: مردم بسیار نجیب، علاقمند و پایبند به نظام و رهبر معظم انقلاب هستند، در عین حال باید قبول کنیم نارسایی‌ها به دلیل ناکارآمدی تعدادی از مسؤولان و نهادها وجود دارد که با رفع آنها مردم خوشحال و خرسند خواهند شد.

وی افزود: افزایش انگیزه‌ها و پایبندی مردم به نظام را با رفع مشکلات تقویت کنیم و در این خصوص مسؤولان باید جدی‌تر تلاش کنند.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: جلب رضایتمندی مردم باعث ایجاد انگیزه برای حضور و مشارکت حداکثری آن‌ها در انتخابات خواهد شد.

محمدی لائینی اضافه کرد: در حال حاضر دوست و دشمن کشور و نظام جمهوری اسلامی به انتخابات آتی چشم دوختند؛ چرا که حضور پرشور در انتخابات موجب روحیه گرفتن دوستان و تقویت عزت انقلاب اسلامی می‌شود.

وی تاکید کرد: دشمنان هم به دنبال آن هستند تا انتخابات را به نقطه ضعف و مشارکت حداقلی مردم برای نظام مبدل کنند.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران، برگزاری شایسته و براساس منویات رهبر معظم انقلاب را وظیفه مسؤولان امر دانست و اضافه کرد: برگزاری انتخابات بدون شائبه و با امنیت باید مورد توجه و دقت نظر قرار گیرد.

محمدی لائینی با اشاره به تلاش‌های یکسال اخیر دشمنان برای به آشوب کشیدن کشور، گفت: آن‌ها برای انتخابات و آشوب در این موضوع نیز برنامه دارند، همانطور که هوشیاری یکسال اخیر نهادهای امنیتی موجب خنثی شدن دسیسه آنها شده است در موضوع انتخابات نیز به خوبی عمل خواهند کرد.

وی استفاده از جایگاه‌ها و تریبون‌های مختلف برای تبلیغ انتخابات و جلب مشارکت عمومی را در این برهه زمانی ضروری دانست و افزود: در خصوص رقابت‌ها در تمامی انتخابات رقابت جدی بود و پیش ثبت‌نام نشان داده که از همه طیف و گروه‌ها وارد عرصه شدند.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران عنوان کرد: نظرسنجی‌های اخیر در خصوص انتخابات و مشارکت خوشحال‌کننده و امیدوارکننده است و به طور قطع بهتر از این خواهد شد و در این موضوع مراتب صداقت نظام جمهوری اسلامی نشان داده شده است.

کد خبر 704682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.