اجرای رپرتوار نمایش‌های خیابانی با موضوع شهرسازی

مدیر دفتر تخصصی هنرهای نمایشی شهرداری اصفهان از برگزاری تئاترهای خیابانی «شهر فرهنگ» با همراهی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان خبر داد.

علی دادفر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان با همکاری دفتر تخصصی هنرهای نمایشی در نظر دارد تئاترهای خیابانی صرفاً مانورهای نمایشی با عنوان «شهر فرهنگ» در سطح چهاراه‌های سطح شهر برگزار کند، بر همین اساس فراخوان رپرتوار تئاتر خیابانی از روز شنبه، بیستم آبان ماه برای گروه‌های نمایشی اصفهان اعلام شد.

وی افزود: بر این اساس گروه‌های نمایشی تا سی‌ام آبان ماه فرصت دارند در این فراخوان اعلام آمادگی و ثبت‌نام کنند و بازبینی آثار توسط شورای تخصصی تالار هنر، سی آذرماه صورت خواهد گرفت و رپرتوارها هم‌زمان با ایام پیروزی انقلاب اسلامی در سطح شهر برگزار می‌شود.

مدیر دفتر تخصصی هنرهای نمایشی شهرداری اصفهان تصریح کرد: نقش معماری در شکل‌گیری هویت شهری اصفهان به‌صورت ترکیبی در یک نمایش (عدم دریافت پروانه ساختمانی، بلند مرتبه سازی، نگاه نو و خلاقانه به بافت‌ها و محله‌های فرسوده مستعد بازآفرینی، کاهش مصرف مصالح مخرب در ساخت و ساز ونما) و مشارکت مردم در استفاده از سامانه‌های غیرحضوری خدمات‌رسانی (کاهش ترددهای غیر ضروری درخواست پروانه، عدم استفاده از سامانه اصنو، استفاده از سامانه اصنو، داستان‌ها و خاطرات مرتبط از دریافت مجوز به صورت غیرحضوری، توسعه خدمات غیرحضوری، کسب اینترنتی پروانه ساختمانی در خانه) موضوعات مورد نظر در رپرتوار «شهر فرنگ» است.

دادفر تاکید کرد: مبنای انتخاب آثار علاوه بر محتوای مرتبط، کیفیت و خلاقیت در اجرا است و در این راستا هیچ‌گونه محدودیتی برای تعداد آثار ارائه‌شده توسط هنرمندان وجود ندارد و فقط نوآوری و خلاقیت ملاک عمل است.

وی در پایان اعلام کرد: هنرمندان می‌توانند تا سی‌ام آبانماه از طریق شماره ۰۹۰۱۸۶۳۱۰۱۹ در پیام رسان ایتا ثبت‌نام خود را قطعی کنند.

اجرای رپرتوار نمایش‌های خیابانی با موضوع شهرسازی

کد خبر 704675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.