از ورزشکاران تجلیل کردیم تا بدانند ارزشمند و مورد حمایت هستند

شهردار استان اصفهان گفت: با برگزاری مراسمی از ورزشکاران اصفهانی که با رژیم‌صهیونیستی مسابقه ندادند، تجلیل به‌عمل آمد تا بدانند اقدامشان ارزشمند و مورد حمایت مردم بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، برنامه تجلیل از قهرمانان و خانواده شهدای مقاومت در هتل چهارباغ اصفهان با حضور جمعی از مدیران و مسئولان اصفهان و کشورهای فلسطین، یمن، سوریه و لبنان، همچنین ورزشکارانی که در برابر حریفانی از رژیم صهیونیستی قرار نگرفتند و خانواده‌های آن‌ها برگزار شد.

علی قاسم‌زاده، شهردار اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره این مراسم اظهار کرد: شهدای دفاع‌مقدس، مدافع حرم، محور مقاومت و خانواده‌های آنان در این مراسم تجلیل شدند؛ از برنامه‌های اصلی این برنامه، تجلیل از ورزشکاران اصفهانی و خانواده‌های آنان بود که طی سال‌های گذشته در مسابقات بین‌المللی برای دفاع از حریم اعتقادی خود، برابر حریفان رژیم‌صهیونیستی قرار نگرفتند و از مدال‌های خوش‌رنگ هم گذشتند بود.

وی افزود: با برگزاری چنین مراسمی از آن‌ها تجلیل به‌عمل آمد تا بدانند اقدامشان ارزشمند و مورد حمایت مردم بوده است؛ امیدوارم بتوانیم راه شهدا را ادامه دهیم و آینده خوبی را برای مردم رقم بزنیم.

شهردار اصفهان درباره برنامه‌های شهرداری در هفته جاری گفت: حدود ۳۷۰ برنامه به یاد ۳۷۰ شهید عملیات محرم پیش‌بینی شده است که در محلات مختلف اصفهان طی یک‌ هفته برگزار خواهد شد.

کد خبر 704623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.