رفع نکردن ایرادات فنی پروژه‌ها تخلف محسوب می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: ایراداتی که بر بحث فنی به پروژه‌ها وارد است، باید رفع نقص شود و اگر ارگانی این عمل را انجام ندهد، تخلف محسوب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، محمد حمیدی امروز _پنجشنبه بیست‌وپنجم آبان_ در نشست شورای فنی استان سمنان اظهار کرد: ایراداتی که بر بحث فنی به پروژه‌ها وارد است، باید رفع نقص شود و اگر ارگانی این عمل را انجام ندهد، تخلف محسوب خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه مصوبات شورای فنی برای تمام دستگاه‌های اجرایی لازم‌الاجرا است، افزود: ابعاد ناهماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی در بحث فنی باید آسیب‌شناسی و پیگیری شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان خاطرنشان کرد: مصرف انرژی در همه بخش‌ها قابل مقایسه نیست، در ساختمان‌های مسکونی، سازمان نظام مهندسی بر مصرف انرژی نظارت دارد و موضوع مصرف انرژی در حوزه ساختمان‌های دولتی باید مورد توجه قرار گیرد، زیرا در جهت کاهش مصرف انرژی به عنوان بیت‌المال باید الگوی مصرف را رعایت کنیم.

حمیدی تصریح کرد: ما باید به فکر سرمایه‌های خودمان باشیم و منابع آب و گاز را به درستی مصرف کنیم که این امر به اقتصاد کشور و جلوگیری از هدررفت منابع کمک خواهد کرد.

وی افزود: وزارت نیرو در سال‌های اخیر مشوق‌ها را افزایش داده است که بسیار اثر بخش خواهد بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی باید پیگیری کند تا یک طرح پژوهشی کاهش مصرف انرژی در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر 704585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.