حاشیه شهر تهران نیازمند سایت‌های اسکان اضطراری است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با تاکید بر اهمیت همپوشانی سایت‌های اسکان اضطراری موجود در محلات گفت: حاشیه شهر تهران هم نیازمند سایت‌های اسکان اضطراری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حامد یزدی‌مهر بعد از ظهر چهارشنبه_ بیست و چهارم آبان_ در حاشیه برگزاری مانور تمرین اسکان اضطراری کلان‌شهر تهران که در بوستان ولایت برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این مانور شاهد حضور بیش از ۵۰ دستگاه تخصصی عضو ستاد مدیریت بحران بودیم.

وی با تاکید بر اهمیت برگزاری مانورها در پیشگیری و کاهش خسارت‌های جانی و مالی ناشی از حوادث غیرمترقبه افزود: برنامه‌ریزی برای اسکان آسیب دیدگان در مواقع اضطراری از موضوعاتی است که در شرایط عادی باید به آن پرداخته شود و در این زمینه هر چقدر آموزش و مانورهای عملیاتی اجرا شود میزان آمادگی در برابر بحران‌های احتمالی را افزایش می‌دهد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با اشاره به لزوم انسجام و تعامل در دستگاه‌های خدمات‌رسان تاکید و گفت: سناریوهای طر احی شده برای اجرای مانورها باید به واقعیت نزدیک باشند تا بهره‌ مندی از زمان طلایی در وقوع بحران‌ها بیشتر شود.

وی بر ضرورت تداوم و استفاده گسترده‌تر از بوستان‌ها برای آموزش نکات تخصصی‌تر با جزئیات بیشتر تاکید کرد و ادامه داد: موضوع همپوشانی سایت‌های اسکان اضطراری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در همین راستا نیاز است که محلات و سایت‌های اسکان اضطراری موجود در حاشیه شهر تهران نیز ایجاد شود.

کد خبر 704481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.