کشف بیش از ۸۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از اجرای طرح بزرگ مقابله با سوخت قاچاق در شهرستان قصرشیرین خبر داد و گفت: در این طرح ۸۵ هزار و ۵۶۰ لیتر انواع سوخت قاچاق به ارزش ۲۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال کشف و ۴۰ نفر از قاچاقچیان و عاملان خرید و فروش دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مهدی حاجیان امروز _ سه‌شنبه بیست و سوم آبان_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح مبارزه با قاچاق سوخت با حضور ۵۰۰ نفر از مأموران پلیس به مدت ۷۲ ساعت در شهرستان قصرشیرین اجرا شد.

وی ادامه داد: در این طرح، با تلاش‌های شبانه روزی مأموران پلیس ۵۴ تانکر سوخت، ۲ هزار عدد گالن محل نگهداری سوخت به همراه ۸۵ هزار و ۵۶۰ لیتر انواع سوخت قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از توقیف ۲۵ دستگاه خودرو و موتورسیکلت که برای حمل و نقل و جابجایی سوخت قاچاق استفاده می‌شد، خبر داد و اضافه کرد: این وسایل نقلیه به پارکینگ منتقل شدند.

حاجیان از دستگیری ۴۰ قاچاقچی سوخت و عاملان خرید و فروش مواد سوختی خبر داد و گفت: ۱۱ نفر از آن‌ها از سر شبکه‌های اصلی و بقیه از عوامل خرید و فروش سوخت قاچاق بودند.

وی مبارزه با پدیده سوخت و برخورد قاطعانه با قاچاقچیان را از مهم‌ترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه در ایام باقیمانده سال عنوان کرد.

کد خبر 704093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.