عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۳ آبان‌

در این بسته خبری از خاک خوردن ۹۸ اتوبوس در پارکینگ شرکت واحد تبریز تا هتل‌سازی در قزوین صرفه اقتصادی ندارد و خواهرخواندگی بوشهر با بندر فوجو چین را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

آغاز طرح تفکیک پسماند خشک در فردیس

سید مصطفی آل یاسین، مدیر پسماند شهرداری فردیس با بیان اینکه طرح تفکیک پسماند خشک در فردیس آغاز شد، گفت: شهرک گلستان منطقه ۲ پایلوت اجرای این طرح است.

هتل‌سازی در قزوین صرفه اقتصادی ندارد

فرج اله فصیحی رامندی، عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: هتل سازی در قزوین صرفه اقتصادی ندارد و از طرف دیگر سرمایه گذاران رغبتی به ساخت هتل در قزوین ندارند.

تصادف تانکر سوخت در بزرگراه شهید هاشمی نژاد تهران

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: تصادف تانکر سوخت با یک دستگاه مکانیزه شست‌و شوی معابر در بزرگراه شهید هاشمی نژاد سبب مصدومیت ۲ نفر و انسداد مسیر شد.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۳ آبان‌

خاک خوردن ۹۸ اتوبوس در پارکینگ شرکت واحد تبریز

روح الله رشیدی، عضو شورای اسلامی شهر تبریز با تاکید بر اینکه ۹۸ دستگاه اتوبوس غیرفعال با تعمیر می‌توانند به این ناوگان اضافه شوند، گفت: بر اساس گفته شرکت واحد اتوبوسرانی برای تعمیر این اتوبوس‌ها ۵۶ میلیارد تومان مورد نیاز است و این در حالی بوده که هزینه خرید این تعداد اتوبوس ۷۸۴ میلیارد تومان است.

پروژه فیبر نوری در سفر رئیس جمهور به کرمانشاه به بهره‌برداری می‌رسد

عابدین محمودی، رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرمانشاه گفت: پروژه فیبر نوری در سفر رئیس جمهور به کرمانشاه به بهره‌برداری می‌رسد.

خواهرخواندگی بوشهر با بندر فوجو چین

وحید نیک روش، رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر از موافقت شورا با خواهرخواندگی بندر بوشهر و بندر فوجو چین خبر داد.

پایش خودروهای خدمات شهری شهرداری تهران

شادی مالکی، مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران گفت: ۵۱ درصد از خودروهای سنگین مراجعه کننده به مراکز معاینه فنی شهر تهران دارای نقص فنی بوده و در بار نخست موفق به اخذ معاینه فنی نمی‌گردند.

تداوم آزادسازی بسترهای ابهررود

علیرضا عباس‌نیا، شهردار ابهر از تداوم آزادسازی‌ها در بستر ابهررود خبر داد و گفت: ساخت و ساز در حریم رودخانه‌ها یکی از دلایل اصلی ورود خسارت‌های مالی و جانی در هنگام بلایای طبیعی مانند سیل است.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۳ آبان‌

آسفالت بیش از یک میلیون مترمربع از معابر ارومیه طی سال جاری

ابراهیم صفری، معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهرداری ارومیه گفت: در سال جاری یک میلیون و ۱۰۰ هزار مترمربع آسفالت ریزی با کیفیت آسفالت توپکا و بی‌ندر در سطح شهر ارومیه انجام شده است.

اطلاعات معابر اردبیل به صورت مکانیزه جمع‌آوری می‌شود

نقی باقرزاده، معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری اردبیل گفت: جمع‌آوری مکانیزه و تحلیل هوشمند اطلاعات معابر با یک دستگاه خودروی اسکنر دارای قابلیت تشخیص و ردیابی ناهمواری‌های سطحی آسفالت انجام می‌شود.

کد خبر 704072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.