صعود گیتی‌پسند به جایگاه سوم جدول با سومین پیروزی متوالی

تیم هندبال گیتی‌پسند اصفهان با کسب برد مقابل نفت‌وگاز گچساران به سومین برد متوالی خود رسید و در جایگاه سوم جدول ایستاد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم هندبال باشگاه عصر امروز _دوشنبه بیست‌ودوم آبان‌ماه_ از ساعت ۱۶:۲۰ در چارچوب هفته چهارم سی‌وششمین دوره رقابت‌های لیگ‌برتر در سالن سجادی اصفهان مقابل نفت‌وگاز گچساران قرار گرفت و با نتیجه ۳۱ بر ۲۳ صاحب برتری شد.

گیتیزن‌ها در نیمه‌اول بازی امروز طوفانی شروع کردند و با نتیجه ۴ بر صفر از میهمان پیش افتادند و باوجود اینکه رفته‌رفته بازی نزدیک دنبال شد، شاگران کیوان صادقی با نتیجه ۱۶ بر ۱۱ به پیروزی رسیدند و با خوشحالی به رختکن رفتند و در نیمه‌دوم درخشش شاگردان صادقی در خط‌حمله و عکس‌العمل‌های استثنایی امیدرضا سرپوشی کافی بود تا گیتی‌پسند با نتیجه قاطعانه ۳۱ بر ۲۳ به سومین پیروزی متوالی خود دست پیدا کرده و با هفت امتیاز به جایگاه سوم جدول صعود کند.

کیوان صادقی پس از بازی امروز گیتی‌پسند اظهار کرد: پس از بازی دهدشت پیش‌بینی بازی سختی را می‌کردیم. به هر حال هر چه پیش می‌رویم بازی‌ها سخت‌تر می‌شوند. بازی را خوب شروع کردیم، در نیمه دوم کمی افت داشتیم، اما با دو تعویض‌مان به بازی برگشتیم و برنده شدیم.

امیدرضا سرپوشی نیز اظهار کرد: بازی پراسترسی بود و تیم‌ها با جنگندگی بازی را تا پایان نیمه دوم پایاپای پیش رفت و برنده و بازنده مشخص نبود، از بازیکنانمان ممنونم که از موقعیت‌هایشان استفاده کردند، لیگ برتر امسال طوری است که اگر بخواهیم به رده‌های بالای جدول برسیم نباید هیچ تیمی را دست کم بگیریم.

سعید علوی هم گفت: بازی سنگینی داشتیم، هنوز به هماهنگی لازم نرسیده‌ایم و بازی به بازی بهتر می‌شویم، برخی اشتباهاتی داشتیم که این اشتباهات در بازی‌های حساس طبیعی است.

همچنین امین فرهادی تصریح کرد: تا لحظه آخر جنگیدیم، تمرینات زیادی در روزهای اخیر پشت‌سر گذاشتیم و با تلاش بچه‌ها و کادرفنی دست به دست همدیگر دادیم و امتیاز کامل بازی را گرفتیم، بازی پربرخوردی بود، دوست داریم در بین چهار تیم بالانشین باشیم هرچند رفتن روی سکو دور از دسترس نیست.

کد خبر 703978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.