۴۷ پروژه در منطقه ۱۱ اصفهان اجرا می‌شود

رئیس اداره عمران منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان گفت: طبق بودجه‌ای که امسال برای منطقه ۱۱ وجود داشت، ۲۱ پروژه منطقه‌ای و ۲۲ پروژه معاونتی برای منطقه تعریف شد.

مهدی حاتمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بودجه ۱۴۰۲ منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان اظهار کرد: بر اساس این بودجه، ۴۷ پروژه از جمله پروژه‌های عمرانی و معاونتی برای منطقه تعریف شده است.

وی با بیان اینکه ۲۱ پروژه منطقه‌ای در منطقه ۱۱ اصفهان برای سال جاری تعریف شده که از این تعداد قرارداد ۱۶ پروژه با مبلغ ۱۲۴ میلیارد ریال منعقد شده است، افزود: ۲۲ پروژه معاونتی برای منطقه تعریف شده بود که قرارداد ۱۶ پروژه آن با مبلغ ۸۹۷ میلیارد تومان منعقد شد.

رئیس اداره عمران منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان تاکید کرد: یکی از پروژه‌های شاخص این منطقه، ساماندهی گذر ابوذر به طول ۶۵۰ متر است که با هزینه‌ای بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال، قرارداد آن بسته شد و در حال حاضر ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

حاتمیان ادامه داد: خیابان‌سازی هاتف، پیاده‌روسازی خیابان شهدا با ۱۵ درصد پیشرفت، پیاده‌رو سازی خیابان هاشمی‌نژاد با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی، احداث تقاطعی در محله طاحونه با هزینه‌ای بالغ بر ۲.۵ میلیارد تومان، آسفالت محله لیمجیر با هزینه‌ای بالغ بر هشت میلیارد تومان، آسفالت بخشی از منطقه با هزینه‌ای بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان و نماسازی مسجد علی ابن ابی‌طالب با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد تومان از جمله اقداماتی است که در سال جاری عملیاتی شده یا در حال عملیاتی شدن است.

کد خبر 703901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.