ارائه خدمات سلامت دهان و دندان در نقاط کم‌برخوردار استان کرمان

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان کرمان گفت: خدمات سلامت دهان و دندان در نقاط کم برخوردار استان کرمان در قالب پویش لبخند احسان انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان کرمان، محمدعلی روح اللهی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان مظلوم غزه اظهار کرد: تماشای کشتار خونین مردم در غزه به‌ویژه زنان و کودکان مظلوم فلسطینی در رسانه‌ها قلب هر انسانی را به درد می‌آورد و امیدواریم هر چه سریع‌تر این جنایات وحشیانه متوقف شده و رزمندگان اسلام در این منطقه به پیروزی برسند.

وی با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) همواره سعی کرده حامی مردم در مناطق محروم و کم برخوردار باشد، افزود: در این راستا سومین پویش لبخند احسان با ارائه خدمات پزشکی در سطح کشور در حال اجرا است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان کرمان از اجرای این پویش در سه شهرستان کم برخوردار استان کرمان با همکاری گروه‌های جهادی همکار خبر داد و خاطرنشان کرد: در این پویش ۱۰۰ میلیون تومان خدمات پزشکی ویژه سلامت دهان و دندان از دوم آبان تا ۱۰ آذر ماه در استان به مردم ارائه می‌شود.

روح اللهی با اشاره به اینکه پویش لبخند احسان با هدف حمایت از خانواده‌های محروم و کم برخوردار نسبت به خدمات دندانپزشکی اجرا می‌شود، تصریح کرد: هفته گذشته مرحله نخست این پویش در شهرستان کوهبنان اجرایی شد و تعداد زیادی از مردم از خدمات دندانپزشکی بهره‌مند شدند.

کد خبر 703787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.