برخورد بدون اغماض پلیس راهور با عبور وسایل نقلیه از خط ویژه

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از برخورد بدون اغماض عبور وسایل نقلیه در خطوط ویژه مربوط به اتوبوس‌های BRT و اعمال قانون توسط دوربین‌های هوشمند خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس ، سرهنگ اصغر زارع اظهار کرد: تمام خطوط ویژه مخصوص عبور اتوبوس‌های BRT در شهر اصفهان مجهز به دوربین‌های هوشمند نظارت تصویری هستند و هر وسیله نقلیه‌ای که در این خط تردد کند مورد اعمال قانون قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه جریمه عبور از خط ویژه ۸۰۰ هزار ریال است، افزود: برخورد پلیس با وسایل نقلیه‌ای که از خط ویژه عبور کنند قاطعانه و بدون اغماض خواهد بود، به گونه‌ای که برای هر بار عبور غیرمجاز از این خطوط وسیله نقلیه جریمه خواهد شد و بر تعداد جریمه‌های خودرو افزوده می‌شود.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به به خطرات و حوادث عبور وسایل نقلیه در خطوط ویژه، تصریح کرد: گاهی با مواردی مواجه هستم نظیر اینکه موتورسوار یا راننده یک خودرو پشت سر اتوبوس بی‌آرتی از خط ویژه عبور می‌کند و با ترمز اتوبوس دچار حادثه می‌شود.

زارع با بیان اینکه چندین مورد حادثه ناگوار در خطوط ویژه بی‌آرتی رخ داده است، ادامه داد: موتورسواران و رانندگان خودروها از تردد در خطوط ویژه اتوبوس‌های بی‌آرتی خودداری کنند و به هیچ وجه وارد این خطوط نشوند.

کد خبر 703273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.