هم‌افزایی شهرداری و آموزش‌وپرورش برای ارائه خدمات فرهنگی در جامعه

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان گفت: به‌منظور هم‌افزایی هرچه بیشتر جهت ارائه خدمات بهتر برنامه‌های فرهنگی در جامعه، مدیران و مربیان پرورشی مدارس نواحی یک و پنج آموزش‌وپرورش با رؤسای ادارات فرهنگی مناطق یک و ۹ دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی رضی‌زاده با اشاره به برگزاری جلسه‌ای با مدیران و مربیان پرورشی مدارس نواحی یک و پنج آموزش‌وپرورش اظهار کرد: در حال حاضر ۱۵ مدرسه ناحیه پنج در محدوده منطقه یک شهرداری و تعدادی از مدارس ناحیه یک نیز به صورت مشترک در نواحی یک و ۹ شهرداری اصفهان قرار دارد.

وی افزود: این جلسه به همت مناطق یک و ۹ شهرداری اصفهان و با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان، رئیس ناحیه یک آموزش و پرورش و مدیران و مربیان پرورشی مدارس نواحی یک و پنج آموزش‌وپرورش برگزار شد.

هم‌افزایی شهرداری و آموزش‌وپرورش برای ارائه خدمات فرهنگی در جامعه

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان ادامه داد: هدف از برگزاری این جلسه آشنایی هر چه بیشتر مدیران و مربیان پرورشی آموزش و پرورش با رؤسای ادارات فرهنگی مناطق یک و ۹ شهرداری و هم‌افزایی هرچه بیشتر برای ارائه خدمات بهتر برنامه‌های فرهنگی در جامعه بود.

رضی‌زاده با بیان اینکه قرابت و نزدیکی بین مناطق شهرداری و آموزش و پرورش موجب ارائه خدمات بهتر به دانش‌آموزان می‌شود، ادامه داد: این جلسه با اهدای هدایا و شاخه گل به مدیران و مربیان پرورشی از طرف منطقه یک شهرداری اصفهان پایان یافت.

کد خبر 703163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.