توقیف شناور لنج حامل بیش از ۴۱ میلیارد تومان کالای قاچاق در استان بوشهر

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف شناور حامل کالای قاچاق در نوار ساحلی بندر گناوه خبر داد و گفت: از این شناور انواع کالاهای قاچاق خانگی و پوشاک به ارزش بیش از ۴۱ میلیارد تومان کشف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سرهنگ یدالله شرفی، تحقق شعار مهار تورم و رشد تولید را مورد تأکید قرار داد و اظهار کرد: یکی از راهکارهای مهم رشد تولید جلوگیری از قاچاق کالا است که در این راستا تمام مرزهای دریایی و نوار ساحلی استان بوشهر تحت رصد و پایش شبانه‌روزی قرار دارد.

وی با اشاره به تقویت تجهیزات برای مقابله با قاچاق کالا، افزود: با تقویت تجهیزاتی از جمله شناورها امکان حضور مرزبانان دریایی تا اعماق مختلف خلیج‌فارس فراهم شده است.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر با اشاره به شناسایی محموله قاچاق کالا در بندر گناوه، تصریح کرد: با رصد شبانه‌روزی مرزبانان استان بوشهر در بندر گناوه موفق به شناسایی یک محموله قاچاق از یک شناور لنج باری شدند.

شرفی با اشاره به توقیف شناور یاد شده، تاکید کرد: از این شناور انواع لوازم خانگی، پوشاک، کفش، اقلام بهداشتی، آرایشی، اسباب بازی و دیگر کالاهای خارجی فاقد اسناد معتبر قانونی کشف شد.

وی ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از ۴۱ میلیارد تومان دانست و تأکید کرد: در این عملیات ضمن توقیف شناور و ضبط کالاهای کشف شده متهم به دستگاه قضائی استان بوشهر معرفی شد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر وضعیت نوار ساحلی و مرز دریایی خلیج‌فارس را با امنیت کامل دانست و گفت: مرزبانان استان بوشهر در نوار ساحلی و مرز دریایی خلیج‌فارس با هرگونه تخلف از جمله قاچاق کالا، سوخت و موادمخدر با قاطعیت برخورد می‌کنند.

منبع: تسنیم

کد خبر 702749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.