دهیاران بازوان مدیریتی دولت برای آبادانی روستاها هستند

فرماندار شهرستان صحنه گفت: دهیاران بازوان مدیریتی دولت برای آبادانی روستاها هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه نشست مشورتی دهیاران بخش دینور به ریاست غلامرضا شهبازی فرماندار شهرستان صحنه و با حضور جمعی از اعضای شورای اداری شهرستان صحنه و بخش دینور و دهیاران روستاهای بخش دینور امروز _چهارشنبه هفدهم آبان‌ماه _ در مسجد امام خمینی (ره) بخش دینور برگزار شد.‌

غلامرضا شهبازی در این نشست، اظهار کرد: دهیاران به عنوان نماینده فرماندار در روستاها و بازوان دستگاه‌های اجرایی باید برای عمران و آبادانی در روستاها تلاش مضاعفی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه دهیاران باید با نیازسنجی زمینه لازم را برای رفع مشکلات و تنگناهای فراروی روستاییان فراهم کنند، گفت: عمران و آبادانی روستاها جزو اولویت‌های کاری دولت سیزدهم است که باید برای تحقق این مهم دهیاران اهتمام جدی داشته باشند.

فرماندار صحنه با یادآوری انتخابات مجلس در اسفندماه سال جاری، تصریح کرد: دهیاران باید زمینه برگزاری انتخاباتی سالم در روستاها را فراهم کنند و این جز با خدمت صادقانه به مردم و افزایش سرمایه اجتماعی میسر نمی‌شود، هر چند مردم شهرستان صحنه و بخش دینور در تمامی صحنه‌های انقلاب حضوری مؤثر دارند.

گفتنی است این جلسه به منظور بررسی مسائل و مشکلات مردم روستاها و تبادل نظر و ارائه راهکار در راستای رفع مشکلات برگزار شد.

کد خبر 702702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.