افزایش شمار جانباختگان سانحه حریق لنگرود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از جان‌باختن یک تن دیگر از سانحه دیدگان لنگرود خبر داد و گفت: شمار جانباختگان سانحه دلخراش لنگرود به ۳۳ تن افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، محمدتقی آشوبی امروز در جمع خبرنگاران از افزایش شمار جان‌باختگان سانحه حریق مرکز درمان سو مصرف مواد مخدر لنگرود خبر داد و اظهار کرد: یک تن دیگر از مجروحان حادثه لنگرود که در بخش ICU مرکز سوانح سوختگی ولایت رشت بستری بود، جان‌باخت.

وی با بیان اینکه مجروح جان‌باخته، سوختگی بالای ۵۰ درصدی داشت، افزود: تاکنون ۳۳ تن از مصدومان این حادثه جان خود را از دست داده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از انتقال یک تن دیگر از مصدومان به بخش مراقبت‌های ویژه خبر داد و خاطرنشان کرد: اکنون چهار تن از مصدومان سانحه اندوه بار آتش‌سوزی لنگرود در بخش مراقبت‌های ویژه (ICU) بستری هستند که سه تن از آن‌ها این توبه (متصل به دستگاه کمک تنفسی) هستند.

آشوبی با بیان اینکه تاکنون چهار تن از مصدومان سانحه لنگرود ترخیص شده‌اند، تصریح کرد: پنج تن دیگر از مصدومان این سانحه دلخراش و جانکاه در بخش سوختگی بستری و تحت مداوا هستند.

به گفته وی، ۱۵ تن از مجروحان حادثه حریق لنگرود در مرکز تخصصی و فوق تخصصی سوانح سوختگی رشت بستری بوده‌اند.

کد خبر 702697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.