افزایش سواد رسانه آحاد مردم در جنگ ترکیبی الزامی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نایین گفت: امروز ما بیش از هرچیزی در جنگ ترکیبی در مقابل دشمن نیاز داریم که سواد رسانه آحاد مردم افزایش پیدا کند.

سرهنگ مسعود اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: هجدهمین اجلاسیه مجمع بسیجیان شهرستان نائین با حضور اقشار مختلف بسیج، نخبگان و اعضای کارگروه‌ها با ارائه طرح‌های بسیار خوبی همراه بود که بسیاری از اعضای شورای اداری بر پیگیری روند اجرایی طرح‌ها تأیید و تاکید کردند.

وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت نخبگی اعضای مجمع بسیجیان و در راستای استفاده از این ظرفیت مهم، طرح‌های بومی و شهرستانی در این اجلاسیه مطرح و ارائه شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نائین اضافه کرد: هدف برگزاری هجدهمین اجلاسی مجمع بسیجیان شهرستان نائین این است که آسیب‌های اجتماعی و آسیب‌هایی که ممکن است بیشتر با آن در سطح شهرستان درگیر باشیم، طرح‌های ارائه شده باید آن آسیب‌ها و معضلات را پوشش دهد و ابعاد مختلفی را دنبال کند.

وی با اشاره به طرح‌های ارائه شده، تصریح کرد: طرح مدیریت رسانه توسط کارگروه بسیج جامعه زنان، یکی از طرح‌هایی بود که در این اجلاس ارائه داده شد که چند ماهی بررسی‌ها روی این طرح به منظور افزایش آگاهی و اعتلای سواد رسانه در اقشار مختلف مردم و ادارات سطح شهرستان اجرایی می‌شود.

اکبری ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع سواد رسانه‌، آگاهی بخشی و اینکه امروز ما بیش از هرچیزی در جنگ ترکیبی در مقابل دشمن نیاز داریم که سواد رسانه آحاد مردم افزایش پیدا کند و این طرح این مهم را دنبال می‌کرد.

وی افزود: طرح ویژه امنیت غذایی در سطح شهرستان نائین، دومین طرح ارائه شده در این اجلاسیه توسط کانون بسیج کشاورزی نائین بود که امیدواریم با استفاده از ظرفیت‌های متنوع، شاهد بهره‌وری ویژه‌تری در این موضوع داشته باشیم.

کد خبر 702663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.