نظارت بر نظافت شهر قم با استفاده از ماشین‌های مکانیزه

مدیرکل نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم گفت: نظافت مکانیزه توسط ۱۳ جاروی مکانیزه در سطح شهر در حال انجام است که با نصب سیستم مکان‌یاب روی فرچه‌ها، سراسر مسیرهایی که نظافت می‌شود مورد بررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، سید محسن میرهادی امروز _چهارشنبه هفدهم آبان_ در جلسه شورای مدیران شهرداری قم که در سالن رضوان برگزار شد، اظهار کرد: بیش از هزار و ۶۰۰ پاکبان در شهرداری مشغول به کار هستند که تلاش می‌کنیم حقوق آنها به صورت کامل ایفا شود.

وی با اشاره به راه‌اندازی مرکز کنترل و پایش افزود: ۱۸۰ دستگاه ماشین آلات خدمات شهری مجهز به سیستم پایش آنلاین هستند و در مرکز کنترل از ساعت ۱۰ شب خودروها را رصد می‌کنند و هر خودرویی که از کارگاه خود خارج نشده باشد را ناظر مرکز اعلام می‌کند که هنوز در سطح منطقه وارد نشده است.

مدیر کل نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم خاطرنشان کرد: موتورسیکلت همه سر کارگرهایی که در سطح شهر فعالیت می‌کنند مجهز به سیستم مکان‌یاب است و برای ارائه خدمات به موقع مورد رصد قرار می‌گیرند، همچنین قراردادی با پیمانکار منعقد می‌شود که در شرایط عمومی برای ما تکلیف کرده که لباس کارگران در طول دوره خدمت بر عهده شهرداری است و این لباس‌ها بر اساس رسیدها تحویل داده می‌شود.

میرهادی تاکید کرد: ۷۵۰ تن زباله به صورت شبانه از سطح شهر جمع‌آوری می‌شود که جمع‌آوری آن کاری دشوار است و این زباله‌ها پیش از رفتن به سایت البرز به یک مرکز موقت می‌شوند.

وی گفت: نظافت مکانیزه توسط ۱۳ جاروی مکانیزه در سطح شهر در حال انجام است که با نصب سیستم مکان‌یاب بر روی فرچه‌ها، سراسر مسیرهایی که نظافت می‌شود، مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مدیر کل نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم افزود: هزار و ۷۵۶ مورد کسری کارگر در سطح شهر وجود دارد و کارگر برای رفت و روب کم است که باید اقدامات لازم در این زمینه انجام شود.

کد خبر 702568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.