رفع مشکل ۲۰ ساله؛ از مطالبه رسانه‌ای تا تحقق در میدان

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: افتتاح پروژه‌های بزرگ عمرانی دوباره به ایستگاه منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان رسید تا پس از چند ماه دوباره پروژه‌هایی شامل تقاطع غیرهمسطح شهدای ورزشکار، خیابان عاشق اصفهانی شرقی و خیابان ولی‌عصر (عج) جلوان به ارزش ۲,۶۴۰ میلیارد ریال آماده افتتاح شده باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی صالحی در صفحه اجتماعی خود در اینستاگرام نوشت:

«افتتاح پروژه‌های بزرگ عمرانی دوباره به ایستگاه منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان رسید تا بعد از چند ماه دوباره پروژه‌هایی شامل تقاطع غیرهمسطح شهدای ورزشکار، خیابان عاشق اصفهانی شرقی و خیابان ولی‌عصر (عج) جلوان به ارزش ۲,۶۴۰ میلیارد ریال آماده افتتاح شده باشد.

با افتتاح این پروژه‌های جاده مرگ (عاشق شرقی) بعد از بیش از ۲۰ سال تبدیل به شریان زندگی شد، جلوان و ارزنان از مهجوریت خارج و ترافیک محور اصفهان دولت‌آباد کاهش می‌یابد.

رفع مشکل ۲۰ ساله؛ از مطالبه رسانه‌ای تا تحقق در میدان

ادامه خیابان عاشق اصفهانی و تعریض خیابان ولی‌عصر (عج) جلوان یکی از مطالبات جدی و قدیمی مردم منطقه ۱۴ بود که بارها با تجمع و پیگیری‌های قانونی به دنبال تحقق آن بودند، اما فروردین ۱۴۰۰ آخرین تجمع مردم (اسلاید ۲) در این نقطه حادثه‌خیز بود که در خبرگزاری فارس پوشش دادیم و بعد از مرداد ۱۴۰۰ در دوره جدید مدیریت شهری این انرژی مردمی به‌جای تقابل با تبدیل شدن به مشارکت، به کمک شهرداری آمد تا با پیگیری مجدانه همکارانم گره کور چندین ساله، اول در مراجع قانونی (با پشتیبانی خوب مدیریت استان) و سپس در عملیات آزادسازی و عمرانی به ثمر نشست.

خداقوت به همکارانم در شهرداری اصفهان به ویژه آقای شهردار بابت حمایت ویژه و آقامهدی کریمی شهردار منطقه ۱۴ بابت پیگیری خستگی‌ناپذیر...

مبارک مردم عزیز حصه و جلوان و ارزنان و دارک باشد!»

کد خبر 702547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.