نشست آموزشی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی با رویکرد جنگ شناختی برگزار شد

نشست آموزشی فرهنگی با موضوع نقش اساتید دانشگاه در جنگ شناختی در دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نشست آموزشی فرهنگی با موضوع نقش اساتید دانشگاه در جنگ شناختی صبح امروز _چهارشنبه هفدهم آبان_ در دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان به همت سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌های استان اصفهان، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و مدیریت کل فرهنگی دانشجویی استان اصفهان با حضور پر رنگ اساتید و هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان برگزار شد.

این نشست با هدف آگاهی اساتید و کادر آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان با سخنرانی مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان اصفهان برگزار شد.

القای امید به جوانان از وظایف اساتید است

حمیدرضا جوانمرد، معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان ضمن خیرمقدم به اساتید و حاضرین در جلسه اظهار کرد: یکی از وظایف ما القای امید به نسل آینده و جوان است. استاد در کلاس درس فقط بحث آموزشی را بر عهده ندارد و یک نقش چندوجهی را در کلاس‌های درس ایفا می‌کند.

وی افزود: خوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان دانشجویان را رها نکرده و با راه‌اندازی «طرح پویش اشتغال» تا زمان به ثمر رسیدن تلاش دانشجویان همراه آن‌ها است. در حال حاضر سه هزار دانشجو در این طرح شرکت کرده‌اند که ۱۰ درصد از دانشجویان جذب بازار کار و بسیاری از دانشجویان مشغول به کارآفرینی شدند.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان با عقد تفاهم‌نامه علمی با کشورهای همسایه به یک دانشگاه بین‌المللی تبدیل شده است. حدود هفت هزار دانشجوی بین‌المللی در حال تحصیل داریم؛ مجموع دانشگاه آزاد اسلامی برنامه‌های زیادی را دنبال می‌کند و به دنبال حل مسئله و تبدیل شدن به یک دانشگاه پاسخگو است و برای ادامه این روند اساتید می‌توانند نقش مؤثری را ایفا کنند.

نقش محوری اساتید در دانشگاه‌ها

اصغر عالمیان، مدیر روابط‌عمومی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان با اشاره به صحبت‌های مقام معظم رهبری پیرامون نقش اساتید و دانشگاه در جنگ شناختی عصر حاضر اظهار کرد: امروز اساتید در دانشگاه‌ها نقش محوری دارند، استاد به عنوان پرورش‌دهنده نسل آینده نقشی کلیدی دارد و مدل مدیریتی استاد در کلاس باید مدل آینده‌سازی در کشور باشد.

کد خبر 702544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.