معرفی فناوری پرداخت بدون تماس در حمل‌ونقل شهر استرالیایی

سازمان حمل‌ونقل نیوساوت‌ولز، پرجمعیت‌ترین ایالت استرالیا، سیستم پرداخت بدون تماس را برای اتوبوس‌ها معرفی کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، سازمان حمل‌ونقل نیوساوت‌ولز با ارائه‌دهنده راه‌حل‌های پرداخت هزینه شهر همکاری می‌کند تا تسهیلات پرداخت بدون تماس را به سیستم اتوبوس‌رانی منطقه ارائه دهد. این سازمان در حال آزمایش فناوری پرداخت بدون تماس در اتوبوس‌های شهری است که کارت‌های نقدی حاوی تراشه، کارت‌های اعتباری یک کیف پول دیجیتال متصل به این کارت‌ها را می‌پذیرد.

فناوری پرداخت بدون تماس

شبکه اتوبوس‌رانی نیوساوت‌ولز پیش از این مسافران را به خرید بلیط کاغذی با پول نقد ملزم می‌کرد، اما با اجرای این پروژه، اکنون این گزینه نیز وجود خواهد داشت که کاربران سیستم حمل‌ونقل عمومی با نزدیک کردن کارت‌های اعتباری یا نقدی، موبایل یا ساعت هوشمند خود هنگام سوار شدن به اتوبوس کرایه خود را پرداخت کنند.

معرفی فناوری پرداخت بدون تماس در حمل‌ونقل شهر استرالیایی

پس از امضای قرارداد میان سازمان حمل‌ونقل نیوساوت‌ولز استرالیا و سازمان متخصص زیرساخت‌های پرداخت شهر در سال ۲۰۲۲، یک سیستم فروش بلیت مدولار مجهز به گزینه‌های یکپارچه‌سازی اعتبارسنجی‌ها و خدمات به پلت‌فرم پرداخت مبتنی بر ابر نیوساوت‌ولز اضافه شد که انعطاف‌پذیری لازم را برای افزودن سخت‌افزار و گزینه‌های پرداخت جدید در صورت نیاز فراهم می‌آورد.

مدیر حمل‌ونقل منطقه‌ای و جاده‌های شهر دلیل چنین تلاشی را این امر معرفی کرد که حمل‌ونقل عمومی یک عامل اجتماعی تعیین‌کننده سلامت، آموزش، فرصت‌ها و مشاغل است و پیشرفت‌های فعلی در شبکه اتوبوس‌رانی شهر تفاوت واقعی ایجاد می‌کند. این پیشرفت‌ها به افراد بیشتری کمک می‌کند در مدت‌زمانی کوتاه‌تر و در شرایط راحت‌تری به مقاصد مورد نظر خود برسند.

اپراتور زیرساخت‌های پرداخت شهر به‌دنبال عرضه بلیت‌هایی با شرایط پرداخت باز در مناطق بزرگ شهری کشورهای پرتغال و فنلاند، همچنین شهرهای سراسر بریتانیا و کالیفرنیا است و مأموریت اصلی خود را جابه‌جایی افراد بیشتری در حمل‌ونقل عمومی از طریق تجربه پرداخت بهتر معرفی کرده است که به نوبه خود از پایداری پشتیبانی می‌کند.

کد خبر 702469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.